Sollicitanten Hoofdagent start Oktober 2016

Auteur Topic: Sollicitanten Hoofdagent start Oktober 2016  (gelezen 215462 keer)

0 gebruikers (en 3 gasten bekijken dit topic.

JaneDoe

  • Sollicitant Hoofdagent Den Haag
  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 49
Reactie #650 Gepost op: 5 april 2016, 10:24:26
Ondanks dat ik erg tegen de sporttest opzag, toch gehaald  098uo En tot mijn verbazing nog erg goed gelopen, al zeg ik het zelf  :P
Ik had me trouwens nog erg vergist ik de moeilijkheid van de taaltest en de intelligentietest, vond het namelijk een stuk moeilijker dan ik had verwacht. Desalniettemin kreeg ik uiteindelijk te horen dat ik door mocht naar selectiedag 3  098uo
Sollicitatie Hoofdagent Den Haag


Marklf

  • Buitengewoon Opsporings Ambtenaar domien 4
  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 29
Reactie #651 Gepost op: 5 april 2016, 10:49:56
Citaat van: _bernadet_ link=msg=1417513 date=1459837721
Wat leuk om te lezen dat zoveel, zo goed op weg zijn! Gefeliciteerd allemaal!

Ik mag morgen richting Apeldoorn  :D

Sinds vorige week een luchtweg infectie waarvan ik nog steeds niet helemaal herstelt ben... baal echt enorm en knijp m nu wel echt voor de sporttest. Tis maar 3.40 minuten van mijn leven dus ik ga ervoor maar ben nog steeds snel benauwd.

Dat is zwaar klote Bernadet! Toch goed dat je het wel gaat proberen! Hopelijk haal je het gewoon! :)

Citaat van: JaneDoe link=msg=1417526 date=1459844666
Ondanks dat ik erg tegen de sporttest opzag, toch gehaald  098uo En tot mijn verbazing nog erg goed gelopen, al zeg ik het zelf  :P
Ik had me trouwens nog erg vergist ik de moeilijkheid van de taaltest en de intelligentietest, vond het namelijk een stuk moeilijker dan ik had verwacht. Desalniettemin kreeg ik uiteindelijk te horen dat ik door mocht naar selectiedag 3  098uo

Netjes! Gefeliciteerd! :D

Weet iemand toevallig ook hoe lang het ongeveer duurt voor ze contact opnemen voor je thuis gesprek van het antecedenten onderzoek? :)


Alibaba

  • Aspirant Hoofdagent Oost Nederland
  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 44
Reactie #652 Gepost op: 5 april 2016, 10:52:39
Citaat van: _bernadet_ link=msg=1417513 date=1459837721
Sinds vorige week een luchtweg infectie waarvan ik nog steeds niet helemaal herstelt ben... baal echt enorm en knijp m nu wel echt voor de sporttest. Tis maar 3.40 minuten van mijn leven dus ik ga ervoor maar ben nog steeds snel benauwd.

Ai, dat is een slechte timing. Alvast heel veel succes morgen! Inderdaad 3 minuutjes afzien, hopelijk lukt het!

Citaat van: JaneDoe link=msg=1417526 date=1459844666
Ondanks dat ik erg tegen de sporttest opzag, toch gehaald  098uo En tot mijn verbazing nog erg goed gelopen, al zeg ik het zelf  :P
Ik had me trouwens nog erg vergist ik de moeilijkheid van de taaltest en de intelligentietest, vond het namelijk een stuk moeilijker dan ik had verwacht. Desalniettemin kreeg ik uiteindelijk te horen dat ik door mocht naar selectiedag 3  098uo
Heel goed! Wat was je tijd en hoe lang mocht je erover doen? Het is bij de intelligentietest de bedoeling dat je het gedurende de test moeilijk krijgt, zo wordt je niveau bepaald. Ik kneep hem voor ik de uitslag hoorde ook wel omdat het zo lastig werd dus ik begrijp je volkomen  ;D
Aspirant Hoofdagent Oost Nederland


JaneDoe

  • Sollicitant Hoofdagent Den Haag
  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 49
Reactie #653 Gepost op: 5 april 2016, 10:58:59
Citaat van: Alibaba link=msg=1417529 date=1459846359
Heel goed! Wat was je tijd en hoe lang mocht je erover doen? Het is bij de intelligentietest de bedoeling dat je het gedurende de test moeilijk krijgt, zo wordt je niveau bepaald. Ik kneep hem voor ik de uitslag hoorde ook wel omdat het zo lastig werd dus ik begrijp je volkomen  ;D

Ik mocht er 3:46 minuten overdoen en haalde hem met 3:09 minuten. 0098
Ik was er inderdaad van op de hoogte dat die intelligentietest steeds zwaarder zou worden. Echter kreeg ik gedurende de test het idee dat ik geen enkel goed antwoord meer had gegeven. Het was daarom erg verlossend om uiteindelijk te horen dat ik hem toch had gehaald. Ik ben erg benieuwd wat uiteindelijk de score is geweest, maar dat hoor ik natuurlijk pas wanneer ik mijn rapport ontvang van de psycholoog.
Sollicitatie Hoofdagent Den Haag


Alibaba

  • Aspirant Hoofdagent Oost Nederland
  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 44
Reactie #654 Gepost op: 5 april 2016, 11:01:32
Citaat van: JaneDoe link=msg=1417530 date=1459846739
Ik mocht er 3:46 minuten overdoen en haalde hem met 3:09 minuten. 0098
Ik was er inderdaad van op de hoogte dat die intelligentietest steeds zwaarder zou worden. Echter kreeg ik gedurende de test het idee dat ik geen enkel goed antwoord meer had gegeven. Het was daarom erg verlossend om uiteindelijk te horen dat ik hem toch had gehaald. Ik ben erg benieuwd wat uiteindelijk de score is geweest, maar dat hoor ik natuurlijk pas wanneer ik mijn rapport ontvang van de psycholoog.

Ah dat is gewoon een mannentijd, goed hoor! En succes alvast met je volgende selectiedag. Heb je die ook zo snel achter de eerste?
Ik wacht inderdaad op het rapport, ben erg benieuwd welke scores ik gehaald heb. Ik heb vorige week dinsdag selectiedag B gehad en het rapport zou 2 tot 3 weken op zich laten wachten.
Aspirant Hoofdagent Oost Nederland


JaneDoe

  • Sollicitant Hoofdagent Den Haag
  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 49
Reactie #655 Gepost op: 5 april 2016, 11:08:18
Citaat van: Alibaba link=msg=1417532 date=1459846892
Ah dat is gewoon een mannentijd, goed hoor! En succes alvast met je volgende selectiedag. Heb je die ook zo snel achter de eerste?
Ik wacht inderdaad op het rapport, ben erg benieuwd welke scores ik gehaald heb. Ik heb vorige week dinsdag selectiedag B gehad en het rapport zou 2 tot 3 weken op zich laten wachten.

Ja bij mij volgt Deel B ook kort op Deel A. Volgende week mag ik al komen voor het psychologisch onderzoek.
Heb je een positief gevoel overgehouden, na deel B? Ik vind het namelijk onwijs spannend en heb het idee dat ik me er nauwelijks op kan voorbereiden.
Sollicitatie Hoofdagent Den Haag


Alibaba

  • Aspirant Hoofdagent Oost Nederland
  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 44
Reactie #656 Gepost op: 5 april 2016, 11:21:28
Citaat van: JaneDoe link=msg=1417534 date=1459847298
Ja bij mij volgt Deel B ook kort op Deel A. Volgende week mag ik al komen voor het psychologisch onderzoek.
Heb je een positief gevoel overgehouden, na deel B? Ik vind het namelijk onwijs spannend en heb het idee dat ik me er nauwelijks op kan voorbereiden.

Ja op zich wel, ik heb alle vragen tijdens het interview eerlijk beantwoord en tijdens het rollenspel heb ik me niet anders voorgedaan dan zoals ik qua persoon ben. Mocht ik niet over de competenties beschikken die de politie eist dan kunnen we concluderen dat het politiewerk niet bij mij past. Je kunt het daarom dus ook niet echt fout doen. Gewoon jezelf zijn en proberen zo natuurlijk mogelijk te reageren in het rollenspel (ik had natuurlijk wel in m'n achterhoofd dat het een acteur betreft en de emoties die getoond worden dus niet echt zijn).
Aspirant Hoofdagent Oost Nederland


Dominique08

  • Aspirant politiekundige Amsterdam
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 219
Reactie #657 Gepost op: 5 april 2016, 19:28:24
Citaat van: JaneDoe link=msg=1417526 date=1459844666
Ondanks dat ik erg tegen de sporttest opzag, toch gehaald  098uo En tot mijn verbazing nog erg goed gelopen, al zeg ik het zelf  :P
Ik had me trouwens nog erg vergist ik de moeilijkheid van de taaltest en de intelligentietest, vond het namelijk een stuk moeilijker dan ik had verwacht. Desalniettemin kreeg ik uiteindelijk te horen dat ik door mocht naar selectiedag 3  098uo

Gefeliciteerd! En heel veel succes met deel B O0


Arrow

  • Aspirant Hoofdagent Eenheid Den-Haag
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 65
Reactie #658 Gepost op: 6 april 2016, 10:27:51
Citaat van: Rosco P.Coltrane link=msg=1417445 date=1459791125
Mooi vlot. Keurige tijd ook bij de sporttest. Voor welke eenheid solliciteer je?

Bedankt! :D Voor de eenheid Den Haag solliciteer ik.
Hoe ging het PO bij jou? En heb je al uitslag daarvan?


Rosco P.Coltrane

  • Hoofdagent Oost-Nederland
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 230
Reactie #659 Gepost op: 6 april 2016, 12:14:38
Citaat van: Arrow link=msg=1417695 date=1459931271
Bedankt! :D Voor de eenheid Den Haag solliciteer ik.
Hoe ging het PO bij jou? En heb je al uitslag daarvan?

Met PO bedoel je denk ik het politie onderzoek?
Heb een positief rapport. Maar ben van week 21 naar week 41 doorgezet.
Zit nu vanaf begin dit jaar te wachten op m'n eindgesprek.
Hoofdagent Oost-Nederland