0 gebruikers (en 8 gasten bekijken dit topic.
Ik heb zojuist een positief rapport ontvangen Nu hopen dat ik door mag naar het eindgesprek
Gefeliciteerd! Ben benieuwd naar je scores! Succes/sterkte met het lange wachten!Ik heb afgelopen weekend mijn ogen laten laseren, niet speciaal voor de medische keuring maar omdat ik van mijn lenzen af wou. De visuseis zou straks geen probleem mogen zijn (afhankelijk van het hetstel/resultaat).
Vandaag de 3e selectiedag gehad. Heb er een positief gevoel aan overgehouden.Nu hopen dat mijn gevoel mij niet in de steek laat. De komende 3 weken gaan zo spannend worden haha.
Nice! Heb het ook laten doen vorig jaar oktober en ik had het jaren terug al moeten doen! Welke methode heb je gedaan? Ik had lasik visuseis was een makkie ook omdat het erg goed geslaagd is bij mij, kon 120% zien... :O@Arrow gefeliciteerd!
Omdat mijn hoornvlies te dun was voor een Lasik behandeling heb ik de meer pijnlijke PRK behandeling gehad aan beide ogen. Het zicht zal zich langzaam verbeteren de komende weken. Pijn heb ik gelukkig niet meer.