0 gebruikers (en 10 gasten bekijken dit topic.
Zojuist m'n rapport binnen gehad en dat was positief!Ontwikkelpuntje was duurvermogen.. Taaltest was ruim gehaald (B1 + B2).CC test was 19 op 20.En psychologisch onderzoek heb ik 45 punten waar ik er 30 hoor te halen.. (alles op score 4 en 1x 5)Hopen dat dit rapport goed genoeg is om mee door te gaan naar het eindgesprek! Binnen 8 weken bericht!
De meeste hier zullen het hoogstwaarschijnlijk al wel hebben gehad. Maar zijn er nog meer mensen die maandag in Apeldoorn Bewust Blauw hebben? .
Vandaag mijn rapport ontvangen voor Oost Brabant Hoofdagent.Fysieke toets 2.57Taaltoets B2Schrijfvaardigheid B2Cognitieve test 18/20Bij de competenties had ik 51 punten hopelijk genoeg om door te te mogen, nog kwestie van wachten voor iedereen.
Krijg je je rapport niet samen met de uitslag of je door bent, want je was toch al door?
was wat misgegaan met het versturen van het rapport bij mij
Woensdag a.s. mag ik naar Apeldoorn voor Bewust Blauw. Aan het begin van de selectieprocedure stond in de uitnodigingsmail voor de eerste selectiedag dat voor Oost Nederland Bewust Blauw in een later stadium zou plaatsvinden, dat is kennelijk nu.