Vandaag precies 4 weken geleden dat ik een positief rapport heb ontvangen, ben precies op de helft van de 8 weken maar wachten op zo iets belangrijks is inderdaad erg vervelend!
aan iemand zijn reactie te zien zijn ze in brabant oost (Edit: Oost Nederland) al begonnen met bellen, hopelijk volgt het in Limburg snel! Bellen ze met een bekend nummer? (Zodat je bij gemiste oproep terug kunt bellen) Zeker hier in mijn dorp erg slecht bereik. Het hangt er vermoedelijk allemaal vanaf hoeveel er door zijn voor de regio waar je hebt gesolliciteerd en hoeveel ze er nodig hebben, dit heeft invloed op zowel nu bij de selectie van rapporten als bij het korpsgesprek vermoed ik, als ze er te weinig hebben (wat zeker niet het geval is nu) zal je bij het korpsgesprek denk ik ook meer kans hebben om door te gaan als dat ze een overvloed hebben (wat denk ik nu het geval is). Hopelijk kunnen degene die niet worden uitgenodigd door worden geplaats naar een volgende lichting zoals dat eerder altijd het geval was. ik blijf zeker
moed houden en hoop mijn medestudenten/ collega's in oktober in Limburg te zien!
Ik wacht nu ondertussen ongeveer 5,5 week op het verlossende telefoontje.
Maar aangezien er ook al mensen zijn die over die 8 weken heen zijn, was dit blijkbaar slechts een indicatie
Ik denk niet dat er nu meer mensen zullen afvallen tijdens het korpsgesprek dan bij andere lichtingen.
Wel zullen er waarschijnlijk in verhouding minder mensen worden uitgenodigd.
Ik denk dat de selectie voor ze mensen gaan uitnodigen strenger zal zijn geworden, dat je mogelijk dus een beter rapport moet hebben. Maar ik neem aan dat de criteria waaraan je dient te voldoen tijdens het eindgesprek hetzelfde zal zijn.
afwachten op de uitnodiging voor het eindgesprek dus