Sollicitanten Hoofdagent start Oktober 2016

Auteur Topic: Sollicitanten Hoofdagent start Oktober 2016  (gelezen 222628 keer)

0 gebruikers (en 9 gasten bekijken dit topic.

Carlos

• Aspirant Hoofdagent Regio Limburg
  • Forum gebruiker
Reactie #950 Gepost op: 27 mei 2016, 11:57:54
Citaat van: Rosco P.Coltrane link=msg=1426122 date=1464342861
Maar niet om het een of ander. Maar het is toch logisch dat alles mee telt? Of ben ik nou gek?

.

Nee daar heb je ook zeker gelijk in, maar ik zelf had de veronderstelling (en ik denk ook sommige anderen hier) dat de competenties het zwaarste mee tellen en ze je op basis daarvan gaan uitnodigen
Aspirant Hoofdagent Limburg  

Carlos

• Forum gebruiker
Reactie #951 Gepost op: 27 mei 2016, 12:00:13
Citaat van: Sheppard link=msg=1426123 date=1464342945
Mooie scores!
Ik had de sporttest 2,55
De CC 20
Taal beide B2
Alle competenties op 4 en alleen contactgerichtheid op 5.

Nu twijfel ik om ook te gaan bellen, aangezien ik ook voor Limburg heb gesolliciteerd! jij maakt het nu wel erg spannend!

Dankje!

Ooh dat zijn ook erg mooie scores, ik denk dat je je dan nergens zorgen over hoeft te maken en het beste gewoon even kunt bellen ja  ;)

Haha inderdaad. Misschien worden we wel collega's  ;D

JaneDoe

• Sollicitant Hoofdagent Den Haag
  • Junior gebruiker
  • **
Reactie #952 Gepost op: 27 mei 2016, 12:10:48
Citaat van: Carlos link=msg=1426121 date=1464342734
Dat is mij gisteren op de voorlichting vertelt en heeft de mevrouw van W&S net aan de telefoon ook bevestigd

Oke, W&S zei dus dat ze enkel naar je hele rapport kijken?
Of pakken ze die 80 worden motivatie en multiculturele kennis enzo ook mee in de overwegen mensen uit te nodigen?
Sollicitatie Hoofdagent Den Haag

Carlos

• Forum gebruiker
Reactie #953 Gepost op: 27 mei 2016, 12:14:02
Citaat van: JaneDoe link=msg=1426129 date=1464343848
Oke, W&S zei dus dat ze enkel naar je hele rapport kijken?
Of pakken ze die 80 worden motivatie en multiculturele kennis enzo ook mee in de overwegen mensen uit te nodigen?

Ze kijken inderdaad naar je volledige rapport, maar ook naar je culturele kennis (die 80 woorden ja) en je motivatie. Gister werd mij ook vertelt door de voorlichter van W&S dat die 80 woorden culturele kennis erg belangrijk zijn

Sheppard

• Aspirant Hoofdagent eenheid Limburg
  • Forum gebruiker
Reactie #954 Gepost op: 27 mei 2016, 12:35:39
Citaat van: Carlos link=msg=1426125 date=1464343213
Dankje!

Ooh dat zijn ook erg mooie scores, ik denk dat je je dan nergens zorgen over hoeft te maken en het beste gewoon even kunt bellen ja  ;)

Haha inderdaad. Misschien worden we wel collega's  ;D

Direct gebelt.
Krijg ik te horen dat ik vroeg ben geweest voor de selectiedagen voor Limburg, want sommige zijn pas in mei geweest en dat ze hopen dat ze mij zo snel mogelijk kunnen bellen voor de uitslag. Ze gaf aan dat ze alle eindgesprekken in juni( lieftst begin) willen plannen.
Geen idee wat ik hiervvan moet denken, aangezien jij al bent uitgenodigd.
Toch probeer ik positief te blijven, aangezien de scores van jou en mij niet veel verschillen.

98uiye

Carlos

• Forum gebruiker
Reactie #955 Gepost op: 27 mei 2016, 12:45:53
Citaat van: Sheppard link=msg=1426134 date=1464345339
Direct gebelt.
Krijg ik te horen dat ik vroeg ben geweest voor de selectiedagen voor Limburg, want sommige zijn pas in mei geweest en dat ze hopen dat ze mij zo snel mogelijk kunnen bellen voor de uitslag. Ze gaf aan dat ze alle eindgesprekken in juni( lieftst begin) willen plannen.
Geen idee wat ik hiervvan moet denken, aangezien jij al bent uitgenodigd.
Toch probeer ik positief te blijven, aangezien de scores van jou en mij niet veel verschillen.

98uiye

Hmm, dat is inderdaad erg vreemd ja. Persoonlijk denk ik dat het er meer aan ligt wie je aan de lijn krijgt bij W&S.

Dat je vroeg was vind ik ook vreemd. Zelf heb ik deel B op 29 April gehad (tegen mei aan dus) en ik heb wel nu al uitslag. Vreemd..  ???

Heb al 3x gebeld naar W&S, waarvan ik steeds een vrij arrogante medewerkster aan de lijn kreeg. Alleen vandaag was het anders en was de medewerkster erg vriendelijk en geïnteresseerd.

Maar precies wat je zegt, maak je niet al te veel zorgen nee. Onze scores zijn onderhand hetzelfde bijna. Komt goed!

Sheppard

• Aspirant Hoofdagent eenheid Limburg
  • Forum gebruiker
Reactie #956 Gepost op: 27 mei 2016, 12:48:21
Citaat van: Carlos link=msg=1426137 date=1464345953
Hmm, dat is inderdaad erg vreemd ja. Persoonlijk denk ik dat het er maar aan ligt wie je aan de lijn krijgt bij W&S.

Dat je vroeg was vind ik ook vreemd. Zelf heb ik deel B op 29 April gehad (tegen mei aan dus) en ik heb wel nu al uitslag. Vreemd..  ???

heb al 3x gebeld naar W&S, waarvan ik steeds een vrij arrogante medewerkster aan de lijn kreeg. Alleen vandaag was het anders en was de medewerkster erg vriendelijk en geïnteresseerd.

Denk dat het er inderdaad aan ligt wie je krijgt en het tijdstip( Lunchpauze). Ze heeft het wel opgezocht, daar niet van. Ze vroeg namelijk mijn achternaam en geboortedatum. Kan zijn dat ze nog niet iedereen van Limburg hebben gehad. Lijkt erop dat jij de eerste bent van Limburg ;)

Aangezien ze het heeft opgezocht en er waarschijnlijk niet staat dat ik niet door ben, ga ik er vanuit dat ik nog alle kans maak. Ondanks dat het een vreemde zaak dat jij wel al de uitslag hebt.

We zullen zien, hebben nog eventjes.

Carlos

• Forum gebruiker
Reactie #957 Gepost op: 27 mei 2016, 13:19:26
Citaat van: Sheppard link=msg=1426138 date=1464346101
Denk dat het er inderdaad aan ligt wie je krijgt en het tijdstip( Lunchpauze). Ze heeft het wel opgezocht, daar niet van. Ze vroeg namelijk mijn achternaam en geboortedatum. Kan zijn dat ze nog niet iedereen van Limburg hebben gehad. Lijkt erop dat jij de eerste bent van Limburg ;)

Aangezien ze het heeft opgezocht en er waarschijnlijk niet staat dat ik niet door ben, ga ik er vanuit dat ik nog alle kans maak. Ondanks dat het een vreemde zaak dat jij wel al de uitslag hebt.

We zullen zien, hebben nog eventjes.

Ja idd! Bij mij vroeg ze ook mijn naam en geboortedatum ja

Dat denk ik ook. Ik denk sowieso dat iedereen uit Limburg zijn rapport al heeft, alleen zijn ze nog aan het vergelijken wie ze uitnodigen.

Maar goed, nog even wachten! Komt vast en zeker goed! ;)

Boogie1990

• Sollicitant Hoofdagent Oost Brabant
  • Junior gebruiker
  • **
Reactie #958 Gepost op: 29 mei 2016, 15:01:22
Zijn er hier verder nog andere voor Brabant Oost, en hebben die al bericht gehad over het eind gesprek?

JaneDoe

• Sollicitant Hoofdagent Den Haag
  • Junior gebruiker
  • **
Reactie #959 Gepost op: 30 mei 2016, 09:24:16
Er staan weer nieuwe vacatures voor de functie Hoofdagent online
Sollicitatie Hoofdagent Den Haag