Brandweer Blaricum

Auteur Topic: Brandweer Blaricum  (gelezen 8642 keer)

0 gebruikers (en 15 gasten bekijken dit topic.

ajax

  • Gast
Reactie #10 Gepost op: 17 september 2005, 21:59:45
wat er ook gaat gebeuren in de toekomst ze zijn vandaag wel weer landskampoen in de HD klasse geworden


Heidebrandje

  • Gast
Reactie #11 Gepost op: 4 november 2005, 10:19:52
Nou het is zo goed als zeker dat dit korps zijn langste tijd gehad heeft. In de regionale krant staat er weer een stuk over dat Huizen en Laren de boel gaan overnemen. Erg jammer voor die jongens.


Peter71

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 21,386
  • Hoofdbrandwacht
Reactie #12 Gepost op: 4 november 2005, 16:20:44
Nou het is zo goed als zeker dat dit korps zijn langste tijd gehad heeft. In de regionale krant staat er weer een stuk over dat Huizen en Laren de boel gaan overnemen. Erg jammer voor die jongens.
Nee je hebt niet goed gelezen.Ze gaan het onderzoeken,dus alles is nog mogelijk.Maar ik ben het met je eens dat brw Blaricum in zwaar weer is terecht gekomen  :-\


blaricum

  • Gast
Reactie #13 Gepost op: 7 november 2005, 15:50:14
Nee je hebt niet goed gelezen.Ze gaan het onderzoeken,dus alles is nog mogelijk.Maar ik ben het met je eens dat brw Blaricum in zwaar weer is terecht gekomen  :-\

Dat het niet zo blijft zo als het nu is dat is zeker. We krijgen over een maand een nieuwe TS en dan gaan er 2 TS-en weg.  :-[
En Tja de toekomst is voor ons niet echt goed we gaan er zelf wel van uit dat we overgenomen worden door Laren en Huizen.


Heidebrandje

  • Gast
Reactie #14 Gepost op: 8 november 2005, 15:32:06
Dat het niet zo blijft zo als het nu is dat is zeker. We krijgen over een maand een nieuwe TS en dan gaan er 2 TS-en weg.  :-[
En Tja de toekomst is voor ons niet echt goed we gaan er zelf wel van uit dat we overgenomen worden door Laren en Huizen. 

Denk dat de BEL gemeente binnen een niet te lange tijd wel samen gaan met misschien 1 a 2 posten maar dat eht zo daar niet blijft lijkt me logies. Als je nu kijkt binnen een afstand van een paar km staan nu 4 TSen en 3 ASen iets te veel he.


Peter71

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 21,386
  • Hoofdbrandwacht
Reactie #15 Gepost op: 8 november 2005, 16:53:31
Denk dat de BEL gemeente binnen een niet te lange tijd wel samen gaan met misschien 1 a 2 posten maar dat eht zo daar niet blijft lijkt me logies. Als je nu kijkt binnen een afstand van een paar km staan nu 4 TSen en 3 ASen iets te veel he.
dat worden dan wel BL gemeentes ::)


ajax

  • Gast
Reactie #16 Gepost op: 8 november 2005, 17:20:17
dat worden dan wel BL gemeentes ::)

Nou het zou best wel een de bEl gemeente kunnen worden als ik het vrijdag zo weer hoorde. De provincie is in onderhandeling over Eemnes


Peter71

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 21,386
  • Hoofdbrandwacht
Reactie #17 Gepost op: 8 november 2005, 17:22:29
Nou het zou best wel een de bEl gemeente kunnen worden als ik het vrijdag zo weer hoorde. De provincie is in onderhandeling over Eemnes
Mnja,ook dat weten we.Maar dat is nog zeer vaag,maar das gewoonlijk hier ;D
Ik zou het geen verkeerde vooruitgang vinden,


ajax

  • Gast
Reactie #18 Gepost op: 8 november 2005, 18:52:48
Mnja,ook dat weten we.Maar dat is nog zeer vaag,maar das gewoonlijk hier ;D
Ik zou het geen verkeerde vooruitgang vinden,

Is het zeker ook niet want als we heel eerlijk zijn dan staat er in de drie gemeente nu wel erg veel brandweerspul.


Peter71

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 21,386
  • Hoofdbrandwacht
Reactie #19 Gepost op: 8 november 2005, 19:29:44
Is het zeker ook niet want als we heel eerlijk zijn dan staat er in de drie gemeente nu wel erg veel brandweerspul.
Bij jullie welja,wij hebben die 2 TSen hard nodig  ;D