Brandweer Blaricum

Auteur Topic: Brandweer Blaricum  (gelezen 8643 keer)

0 gebruikers (en 16 gasten bekijken dit topic.

ajax

  • Gast
Reactie #20 Gepost op: 8 november 2005, 19:38:12
Bij jullie welja,wij hebben die 2 TSen hard nodig  ;D

Nou vind je waar voor dan ? Nee als we eerlijk zijn dan zijn we snel genoeg bij elkaar als het moet. En dan is voor ons de 3e ts niet nodig en bij jullie die 2e TS niet. Maar we zien wel wat de toekomst brengt. Verlopig verandert er nog niks met betrekking Laren Eemnes.


Peter71

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 21,386
  • Hoofdbrandwacht
Reactie #21 Gepost op: 8 november 2005, 19:43:57
Nou vind je waar voor dan ? Nee als we eerlijk zijn dan zijn we snel genoeg bij elkaar als het moet. En dan is voor ons de 3e ts niet nodig en bij jullie die 2e TS niet. Maar we zien wel wat de toekomst brengt. Verlopig verandert er nog niks met betrekking Laren Eemnes.
Die 2e TS gaat alleen maar belangrijker worden nu met die wilde plannen van de gemeente,zodra er een behoorlijke brand in de polder uitbreekt een boerderij bv.Dan is een snelle waterwinning onontbeerlijk,en dan zijn jullie gewoon te laat bij ons zeker met dat dorpshart wat er gaat komen.Dan is de Laarderweg geen doorgaande weg meer  ;)


ajax

  • Gast
Reactie #22 Gepost op: 8 november 2005, 19:48:09
Die 2e TS gaat alleen maar belangrijker worden nu met die wilde plannen van de gemeente,zodra er een behoorlijke brand in de polder uitbreekt een boerderij bv.Dan is een snelle waterwinning onontbeerlijk,en dan zijn jullie gewoon te laat bij ons zeker met dat dorpshart wat er gaat komen.Dan is de Laarderweg geen doorgaande weg meer  ;)



Baarn is er ook nog. nee geintje maar het zou handiger zijn dat jullie dan een TS krijgen ipv de autospuit, we hebben nog wel een hele mooie tankwagen hier met wat liters water  ;). Maar wat betreft Laren en Eemnes dat zie ik neit gebeuren binnen nu en een paar jaar dat van Blaricum dat word een ander verhaal denk ik dat zou wel eens wat sneller kunnen gebeuren.


Peter71

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 21,386
  • Hoofdbrandwacht
Reactie #23 Gepost op: 8 november 2005, 19:57:37
Baarn is er ook nog. nee geintje maar het zou handiger zijn dat jullie dan een TS krijgen ipv de autospuit, we hebben nog wel een hele mooie tankwagen hier met wat liters water  ;). Maar wat betreft Laren en Eemnes dat zie ik neit gebeuren binnen nu en een paar jaar dat van Blaricum dat word een ander verhaal denk ik dat zou wel eens wat sneller kunnen gebeuren. 
Mogen we een TS bij jullie uitzoeken?  ;D


Heidebrandje

  • Gast
Reactie #24 Gepost op: 15 november 2005, 16:51:11
Muiderberg is ook een post waar het niet best gaat overdag rukken ze al niet meer uit. Gaat lekker in t'Gooi


Uitgerust!

  • Veiligheids functionaris overheid, vrijwilliger BRW
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 589
  • Pluk de dag!
Reactie #25 Gepost op: 23 mei 2007, 17:07:06
Muiderberg is ook een post waar het niet best gaat overdag rukken ze al niet meer uit. Gaat lekker in t'Gooi

brw muidenberg gaat haar deuren sluiten, Muiden en Naarden nemen het over.
“Loop niet voor me, want ik volg niet.  Loop niet achter me, want ik leid niet.  Loop gewoon naast me en wees mijn vriend.”


Docus

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 197
Reactie #26 Gepost op: 25 februari 2010, 11:36:44
( Jambers, 5 jaar later) Hoorde van "iemand" dat "iemand uit Laren deze draad ooit grotendeels gafaked heeft. Vond de topic nog terug... Ik heb me op dit forum nooit bedacht dat faken kon. kan het zo zijn dat je vanaf 1 IP 2 nicknames hebt?

docus


Docus

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 197
Reactie #27 Gepost op: 25 februari 2010, 12:42:44
Zou het iets zijn om een topic van dit onderwerp te maken, lijkt jullie dt iets mods?


Wouter

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,542
Reactie #28 Gepost op: 25 februari 2010, 13:06:41
Dat zou wel heel kansloos zijn als dit waar is..


Luke_BNV

  • Freelance Cameraman
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 6,262
    • Bekijk mijn Youtubepagina!
Reactie #29 Gepost op: 25 februari 2010, 13:13:40

brw muidenberg gaat haar deuren sluiten, Muiden en Naarden nemen het over.

volgens mij bestaat de brandweer muidenberg 3 jaar na die bericht nog,
of heb ik het mis?
Volg mij op: Twitter: @LukeBNV Youtube: Luke Beens