Daar zijn ze al te laat mee (waarschijnlijk).
Ik vraag het me af, de dominantie van hun portfolio (MAN-DRV, Volkswagen, Audi, Skoda etc.) is al jaren zichtbaar en roept vele vragen op, dat men gelet op het 'schandaal' (wat trouwens het topje van de ijsberg is) en de uitspraak van de minister, nu enkele jaren verder vrolijk blijft leveren zegt inderdaad veel over beide partijen. Bij PON arrogantie en bij de NP iets over een struktureel gebrek aan leiderschap, ik heb het al eerder gezegd, een aanbesteding kan prima in enkele maanden!
En als klap op de vuurpijl, de aanbesteding (voor de aflopende LAPV) van alle personenwagen voor Brandweer NL, ja hoor; wederom Volkswagen. Prima product maar dat had gelet op de historie niet mogen gebeuren (geloogwaardigheid) en signaal naar het publiek.
En als je dan dit soort behoorlijke opdrachten gunt, bel dan even met Angela M. met het verzoek of zij ook voor een compensatie order kan zorgen; wat koop jij bij ons? Damen bootjes, DAF Trucks?
Back on topic, maar dit is in mijn beleving beschamend, doel moet zijn om de 'werkvloer' van het beste product te voorzien.