Zelf Adbleu bijvullen word niet vergoed door de leasemaatschappij, dat moet via de garage.
Und?
Zolang het afgerekend kan worden met de tankpas, het betreffende tankstation per dag 19 uur open is en we zo dus kunnen blijven rijden moet het maar zo...
Gelukkig hebben wij die al in Amsterdam (Eenhoorn). Het zal bij ons denk ik wel los lopen.
Ja, want vanuit wijkteam Aalsmeer naar De Eenhoorn rijden voor 6 liter Adblue is volslagen niet idioot
De Adblue uit de pomp is overigens exact het zelfde als bij de dealer. Sterker nog, onze dealer stuurt ons naar een transportbedrijf (met eigen pomp).
En dat signaal geeftie op donderdagmiddag/avond. En dan gaatie vrijdag naar de garage en dan kan je hem donderdags weer ophalen.... Ben je de auto een week kwijt.
Dit is toch stemmingmakerij hoop ik? Politie krijgt (of hoort) voorrang bij de dealer (te krijgen). Zeker Adblue bijvullen is 2 minuten werk.
Nogmaals, AdBlue is geen keuze van wel of niet. Zolamg we diesel blijven rijden komen we hier niet meer vanaf.
Contact leggen met de fabriek heeft geen enkele nut. Men wil diesel en die zijn in de euro6 uitvoering (nagenoeg) niet te krijgen zonder Adblue.
De organisatie moet hier alleen nog even aan wennen. Ik ben blij met de nieuwe Touran, hij rijdt stukken beter, is aardig wat sneller, er zit een radio in en is gewoon een doorontwikkeling van de eerste LAPV Touran.
Een doorontwikkeld voertuig die nu, voor zover mogelijk, gebouwd is voor het werk waar hij voor is.
Enne.... hij loopt gewoon 200km per uur