Er is gekozen voor de liberty 2 en die wordt nu getest. Waarom dan weer alleen de hoekcomponenten terwijl er veel meer mogelijk is met deze lichtbalk?
Op intranet staat dat er geluisterd wordt naar gebruikers. Op dit onderwerp krijg ik de indruk van niet.
Zoals je weet willen de hoge heren op het kantoor een auto die met hun balk aan de wettelijke eisen voldoet. Geen poppenkast enz.
De balk die er nu op zit komt al veel meer licht vanaf dan de strobe edges van een paar jaar terug. Heb toen weinig mensen horen klagen.
Als ik als lampengek een auto zou mogen opbouwen wist ik het wel. Maarja men wil geen poppenkast en geen 10.000,- uitgeven aan de signalering op een auto. Begrijpelijke keuze van mijn belastingcentjes.
Als ze meer op de auto gaan bouwen, gaan andere ook meer bouwen en valt het toch weer minder op. Je hoort iedereen al klagen over te veel amber op de weg...
In hoeveel situaties had dat extra setje blauw in de balk echt daadwerkelijk het levensreddende verschil gemaakt?