Ja ik snap dat men wil dat er ingeleverd wordt. Maar als reden een backupverhaal en uitrustingniveaus? Die snap ik niet. Ik neem aan dat de reisbewegingen hetzelfde zijn.
Overigens valt het me op dat BoZ wel erg ruim in de autos zit...
Ons dorp is net zo groot als BoZ, wij hebben er 6...
Qua back up is volgens mij ook geen echte reden, maar een agent had het er over. En hoe bedoel je qua uitrustingsniveau's?
Basisteam Bergen op Zoom beslaat de gemeentes Bergen op Zoom, Tholen, Steenbergen en Woensdrecht met in totaal ongeveer 135.000 inwoners dus vandaar het redelijk ruime aantal voertuigen. Als alle voertuigen NH uitgerust zijn kunnen ze max 2 voertuigen missen, anders komt men te veel in de knoop met de uitgaansdiensten in het weekend.
Van de 3 Golf 7 die ze hebben is er 1 uitgerust met ANPR camera, dit voertuig gaat ook om de week naar Roosendaal. Van de transporters is er 1 van de dierenpolitie. De Golf 6 die ze hebben staat op het bureau in Tholen aangezien daar overdag ook personeel werkt, men kan dan deze auto pakken als er een melding is, maar is niet NH uitgerust. De Subaru Forester 4X4 is buiten dienst door een kapotte motor en niet volledig NH uitgerust.
Men heeft nu dus van de 14-15 voertuigen (weet niet precies hoeveel transporters ze hebben) zijn er 10-11 volledig inzetbaar vanaf het bureau in Bergen op Zoom, waarvan men er overdag 4-5 in dienst heeft voor de NH, tijdens de uitgaansdiensten hebben ze er 7-8 in dienst, dat zijn ze bijna allemaal. Ze kunnen dus niet bijzonder veel voertuigen missen