De nederlandse politie moet leren zich harder te maken bij het onderhandelen Pon moet eens in gaan zien wat voor grote en belangrijke klant de nederlandse politie, om ze klant te houden moeten men zich beter gaan opstellen tov de politie en ook minder geld gaan vragen,
Weet je uberhaut hoe een aanbesteding werkt? En jij denkt dat de Politie zo mak is als een lammetje en dat PON alles maar kan bepalen en daarbij zelf de prijs zo hoog kunnen maken als ze maar willen. FF serieus kom op zeg.
Voor de rest erg interessant om te lezen hier hoe het "adblue" verhaal van Silgue door voornamelijk niet LAPV gebruikers compleet uit zijn verband wordt getrokken en een heel eigen leven gaat lijden. Natuurlijk komen die meldingen met opzet en mag de Politie dit zelf niet bijvullen maar mag dit alleen door de garage gedaan worden zodat PON weer een dikke factuur kan sturen... yeah right.
Misschien ff een keer de aanbesteding na lezen als je hier toe bemachtig bent en zie dan wat er bepaald is over onderhoud en wat daar allemaal onder valt en wie daar verantwoordelijk voor is. Wat betreft het "bijvullen" van adblue verdient PON hier geen stuiver aan. Enneh al die veilheidssystemen waaronder front assist, wie denk je dat bepaald heeft dat deze op de voertuigen moeten komen? Juist de Politie zelf hoor.
(om ff tot de kern van het probleem te komen, het manco is natuurlijk dat in theorie een prio 1 rit heel anders verloopt dan in de praktijk, klein voorbeeldje; prio 1 >stapvoets< over een kruising zal front assist echt niet ingrijpen, maar nogmaals de Politie zelf wil dit systeem erop en kennelijk kunnen zij zelf niet de link maken tussen theorie en praktijk)
Ben dus erg benieuwd in welk opzicht PON zich in jou beleving omtrent addblue en front assist "zich beter moet opstellen" en "minder geld voor moeten vragen"?