Dus het is stemmingmakerij....
en wat mij daarbij opvalt is dat dit meestal
juist niet uit de hoek van de LAPV gebruikers komt maar die van de dierenambulance, rode kruisers, afsleepers, 112 fotograven ect.ect. Vreemd !
Wij werden laatst bij de dealer weggestuurd toen we een lampje wilde laten vervangen, moest eerst aangemeld worden via landelijk facilitair beheer.
Deze procedure is niet bedacht door PON, 3x raden door wie wel .....
Is het dan niet een alternatief om ff na onze oosterburen te gaan, bij de VW-fabriek ff aan te kloppen? Zij maken speciale hulpdiensten uitvoering van onder andere de VW Passat. In ieder geval wordt het basismodel zo aangepast dat hij tegen een stootje kan enzo.
Hoezo aankloppen bij de Oosterburen, er is hier in NL ook van alles mogelijk maar dan moet "de" Politie dit wel willen.
Ik zou zeggen: Contact met Pon en software-update maar dat is helaas te praktisch gedacht zo heb ik begrepen.
Dan kan je toch net zo goed je voertuigen niet uitrusten met front assist, en laat de Politie dit systeem er juist in willen hebben. Bij juist gebruikt heeft het in principe alleen voordelen. Houd er maar alvast rekening mee dat met de nieuwe aanbesteding, in ieder geval alle
uitschakelbare veiligheidssystemen gekoppeld zullen worden met de UDS.