0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.
Een VOS (als in Vliegtuig Ongeval Schiphol) is inderdaad afhankelijk van het aantal P.O.B. (Persons On Board):VOS1 : pan-panVOS2 : mayday, < 50 P.O.B. , GRIP2VOS3 : mayday, 50-250 P.O.B. , GRIP2VOS4 : mayday, > 250 P.O.B. , GRIP2VOS5 : crash, < 50 P.O.B. , GRIP3VOS6 : crash, 50-250 P.O.B. , GRIP3VOS7 : crash > 250 P.O.B. , GRIP3
Bovenstaande is sinds 1 september 2012 niet meer van toepassing.
Bovenstaande is sinds 1 september 2012 niet meer van toepassing. Tabel ziet er nu zo uit:
Meteen even het oude protocol van mijn drive afgegooid. Heb je toevallig een bron (.pdf) bij jou post, waarmee ik mijn verouderde versie kan vervangen?
de volgende keer iets minder enthousiast met de titel van het onderwerp graag! Ging om een Bombardier Challenger 350 met negen personen aan boord.
http://www.vrk.nl/media/6922/Definitief-CBP-Schiphol-2.0-2015-ter-verspreiding2.pdfOverigens zal bij de volgende 2.1 versie van het CBP-S de automatische opschaling naar Grip 2 bij een Vooralarm Groot worden vervangen worden door Grip 1. Dit op basis van een analyse van de vooralarmen van de afgelopen jaren. Uit mijn hoofd gaat de nieuwe versie op 1 april 2016 in.
Weet je ook van welke maatschappij?