uniforme SIGMA/GHOR uniformen

Auteur Topic: uniforme SIGMA/GHOR uniformen  (gelezen 32843 keer)

0 gebruikers (en 7 gasten bekijken dit topic.

ABeens

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 587
  • EHV-er, BHV-er, Lid GE en nog wat benamingen
    • www.sigmadrenthe.nl
Reactie #60 Gepost op: 14 oktober 2005, 21:22:50
Wij hier in de regio zuid oost brabant dragen de ambulance kleding met sigma achterop en een star of life op de linker borst daarboven de legitimatie van de GHOR

:-X :-X :-X


Delta

  • AIOS Anesthesie
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,443
  • Arts
Reactie #61 Gepost op: 14 oktober 2005, 21:32:59
Hmm... typisch.
Arts  www.alphalog.nl


7194

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 5,128
Reactie #62 Gepost op: 14 oktober 2005, 21:35:01
Wij hier in de regio zuid oost brabant dragen de ambulance kleding met sigma achterop en een star of life op de linker borst daarboven de legitimatie van de GHOR
Als leek is het dan terminste direct duidelijk dat je betrokken bent bij de medische hulpverlening. Maar aan de andere kant lijkt me het een complete chaos in de tent.  :-X

Ben er persoonlijk ook geen voorstander van.  ;)


sigmash

  • Gast
Reactie #63 Gepost op: 14 oktober 2005, 21:48:37
Ik ben wel een voorstander van SIGMA en Ambulance dienst in dezelfde kleurstelling. Dit is het duidelijkste voor slachtoffers, publiek en collega-hulpverleners uit de andere disiciplines. Binnen de eigen discipline moet er natuurlijk wel werkbaar/herkenbaar onderscheid zijn. Dit kan prima middels teksten en batches op het uniform zoals:
MMT-arts
MMT-verpleegkundige
Ambulance-verpleegkundige
Ambulance-chauffeur
SIGMA of wat dacht je van Ambulance-assistent

Want behalve de insiders en de lezers van dit forum weet geen hond in Nederland wie of wat SIGMA is of waarom die plantsoenendienstmensen de ambulance aan het helpen zijn. Dan kun je los van de kwaliteit van de kleding nog beter NRK-kleding hebben. Dat Rood Kruis kennen overal.

m.v.g

Robin


w

  • Gast
Reactie #64 Gepost op: 16 oktober 2005, 23:30:32
legtematie van het ghor hoe ziet  ???dat er uit die heb ik nooit gekregen kan iemand mij zo ding laten zien svp


EHBO-er

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,554
  • Ik denk dat ik denk
Reactie #65 Gepost op: 17 oktober 2005, 18:15:41
legtematie van het ghor hoe ziet  ???dat er uit die heb ik nooit gekregen kan iemand mij zo ding laten zien svp

Een officieel legitimatiebewijs, waarmee je kunt aantonen dat je lid van de SIGMA bent.

Wij hebben dezelfde legitimatiebewijzen als de rest van de ambulancedienst, uiteraard met als functie SIGMA erop


lotus bianca

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,653
  • EHBO instructeur . LOTUS en oud sigma
Reactie #66 Gepost op: 18 oktober 2005, 22:10:27
Wij hebben ook geen legetematie bewijs van de ghor hoor .
Wel zijn er zelf gemaakt door onze teamleiders :D
GEIT NEET BESJTEIT NEET  WAER OF GEIN WAER DRAAN


EHBO-er

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,554
  • Ik denk dat ik denk
Reactie #67 Gepost op: 19 oktober 2005, 08:29:42
Wij hebben ook geen legetematie bewijs van de ghor hoor .
Wel zijn er zelf gemaakt door onze teamleiders :D
[/quote

Dat is dan niet zo best, want je hebt het recht op een officieel legitimatiebewijs. Hoe groot acht je de kans dat een zelf gemaakt legitimatiebewijs geaccepteerd wordt bij een wegafzetting ?


7194

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 5,128
Reactie #68 Gepost op: 19 oktober 2005, 13:10:52
Ik heb een legitimatiebewijs van het rode kruis uit. Hier staat ook mijn functie op aangegeven.


lotus bianca

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,653
  • EHBO instructeur . LOTUS en oud sigma
Reactie #69 Gepost op: 19 oktober 2005, 14:49:22


Geen idee hoe groot die kans is maar als er iets is komen we met onze busjes samen aan en niet appart. Duss dan kunnen ze ons moeilijk weigeren en doen ze het wel dan moeten ze de hele ploeg laten staan omdat we allemaal dezelfde pasjes hebben.
Die van Noord limburg hebben geen eens pasjes. :-\
GEIT NEET BESJTEIT NEET  WAER OF GEIN WAER DRAAN