Nog een vw voor Ambulancedienst Zuid-Holland-Zuid

Auteur Topic: Nog een vw voor Ambulancedienst Zuid-Holland-Zuid  (gelezen 3827 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

Ridder Pim

• Gast
Reactie #10 Gepost op: 21 september 2005, 20:07:17
Waarschijnlijk heb ik weer een aparte smaak, want wat vinden jullie er allemaal niet mooi aan?
Ik zelf vindt hem qua verschijning meer indruk maken als een Sprinter.  Ook heb ik (en een aantal collega's) de mogelijkheid gehad om er mee te rijden en de rij-eigenschappen zijn uitstekend!
En dan hebben we het nog niet eens gehad over de enorme werkruimte achterin.  Ideaal!
Toegegeven een Chevrolet (vooral het nieuwe model) ziet er natuurlijk superstoer uit, maar de werkruimte achterin is belabberd.
Van mij mogen ze ze hier ook aanschaffen.

mark.

• Gast
Reactie #11 Gepost op: 21 september 2005, 20:20:49
Waarschijnlijk heb ik weer een aparte smaak, want wat vinden jullie er allemaal niet mooi aan?
Ik zelf vindt hem qua verschijning meer indruk maken als een Sprinter.  Ook heb ik (en een aantal collega's) de mogelijkheid gehad om er mee te rijden en de rij-eigenschappen zijn uitstekend!
En dan hebben we het nog niet eens gehad over de enorme werkruimte achterin.  Ideaal!
Toegegeven een Chevrolet (vooral het nieuwe model) ziet er natuurlijk superstoer uit, maar de werkruimte achterin is belabberd.

Ik zou niet weten wat er wel mooi is aan deze ambu.

En inderdaad de sprinter ambulance is ook een zaadloze auto, daar vind ik ook weinig aan.

En de chevy jah ach mooi he, maakt niet uit welk model.

En ik blijf erbij dat de vw T5 het goed gaat doen als  ambulance.

met groeten
mark

Hammie

• Senior gebruiker
Reactie #12 Gepost op: 21 september 2005, 22:21:43
Vraag me persoonlijk af of hij wel genoeg opvalt met dat mini lichtbakkie op het dak  :-\
"Waakzaam en dienstbaar"  Uitspraken op dit forum zijn

Robinh

• Senior gebruiker
Reactie #13 Gepost op: 21 september 2005, 22:23:54
Een grotere past er volgens mij niet eens op ;D
OP AL MIJN GEPLAATSTE FOTO`S ZIT COPYRIGHT!

BRANDWEERVOERTUIGEN.NL

• Senior gebruiker
  • Laat ieder in zijn waarde
    • www.brandweervoertuigen.nl
Reactie #14 Gepost op: 21 september 2005, 22:42:44
Ik zelf vindt hem qua verschijning meer indruk maken als een Sprinter.  Ook heb ik (en een aantal collega's) de mogelijkheid gehad om er mee te rijden en de rij-eigenschappen zijn uitstekend!
En dan hebben we het nog niet eens gehad over de enorme werkruimte achterin.  Ideaal!

Kijk dit zijn wijze woorden. De Chevrolet ziet er inderdaad heel stoer uit. Als ik hem hier in Rotterdam ziet rijden. Maar de werkruimte is inderdaad krap. In het voertuig met de kastopbouw is die een stuk beter.
En waarom moet een voertuig mooi zijn ? Het gaat er toch om of hij functioneel is.
Brandweerfotografie Ton van der Toolen  kijk ook op  www.brandweervoertuigen.nl  Op alle geplaatste foto's zit Copyright

Marc

• Forum gebruiker
Reactie #15 Gepost op: 21 september 2005, 23:13:13
Ton,.

Ik moet zeggen dat ik jouwn woorden misschien nog wel wijzer vind! Functionaliteit gaat voor schoonheid,.een patient heeft meer aan een ambulance waarin hij op een zo comfortabel mogelijke manier zorg kan krijgen..

Een tijdje terug heb ik het ook al eens opgemerkt,.wanneer gaan we nou een voertuig beoordelen op zijn functionaliteit en eigenschappen..

De meeste postings zien er namelijk zo uit..

Pietjes zegt:
Ik vind de auto niet mooi...
JAntje:
Nee pietjes,.ik vind hem ook niet mooi
Keesje:
Nou ik vind dat jullie ongelijk hebben,.want ik vind hem wel mooi......

Zucht....

7194

• Senior gebruiker
Reactie #16 Gepost op: 21 september 2005, 23:34:48
Om even op het uiterlijk terug te komen. Daar draait 60% van deze categorie toch om. Dan ben ik één van de weinigen die hem best mooi vind. (Net als destijds de volvo).

Ik kan me ook voorstellen dat hij lekker ruim is van binnen.
Maar of hij ook comfortabel is voor de patient? Geen idee. Iemand hier het antwoord op.....?

Karim

• Gast
Reactie #17 Gepost op: 22 september 2005, 14:38:36
wanneer gaan we nou een voertuig beoordelen op zijn functionaliteit en eigenschappen..

Ik denk dat 't hier dan erg stil zal gaan worden, want de enige die dat eigenlijk kunnen beoordelen zijn wij, de ambulancehulpverleners die daadwerkelijk met zo'n voertuig moeten werken.

De rest kan wel roepen van "ik denk dat... " maar zonder ervaringen met die wagen hebben die opmerkingen natuurlijk niet zo veel betekenis.

Ik zie dan ook geen probleem met discussie in de trant van 'ik vind hem wel mooi en ik vind hem niet mooi'.
Er is toch niets mis met dat iedereen zijn persoonlijke mening erover kan geven.

Ga maar 's kijken op een autoforum waar gepraat wordt over het nieuwste model porsche ofzo, daarbij gaat de discussie ook alleen over 't uiterlijk aangezien toch zeer waarschijnlijk niemand daar echte ervaringen met zo'n wagen heeft.

Kees ZHZ

• Senior gebruiker
  • Ambulancezorgbegeleider
    • Enkele foto's op mijn site
Reactie #18 Gepost op: 15 oktober 2005, 15:07:36
En op welke post komt íe wanneer te staan?
[/quote de nieuwe VW is kortgeleden gearriveerd in Dordrecht, daar zal hij nog ingericht worden, hij gaat waarschijnlijk postten op Dordrecht

groetjes,

de foto's van de vw komen binnekort online!!
Gaat het niet zoals het moet dan moet het maar zoals het gaat.

Joffry Ambu-Vpk

• Ambulanceverpleegkundige
  • Senior gebruiker
  • Ambulanceverpleegkundige
Reactie #19 Gepost op: 19 oktober 2005, 20:24:09

Nou Donny, heb even je msn space site bezocht om fots te bekijken vande t5, ziet e rmooi uit, je site ook trouwens ;-)    GGD Den Haag is ook al aan het rondkijken voor een alternatief voor de huidie chevys en plastisols, die t5 ziet er wel functioneel uit :-)
HBO-V, ACLS, IC, SOSA, PHTLS, PALS, LOV. PO AMLS en nog wat andere semi-interessante afkortingen. Ambulanceverpleegkundige instructeur (P)BLS AED, rod