Interessant, heeft de luchthoorn op de MICU ook een versneller? Gaat bij 'dubbele inschakeling' de elektrische sirene ook in de versneller?
Ben wel benieuwd hoe dat dan klinkt.
Ik ben zelf overigens van mening dat de elektrische sirene automatisch uitgeschakeld zou moeten worden bij inschakeling van de luchthoorn, of in ieder geval de tonen gelijk zouden moeten lopen.
Ik vind het zo als weggebruiker bijna klinken alsof ik twee voertuigen moet verwachten, en het lijkt me voor de mensen achterin ook niet bepaald rustgevend werken.
nee de luchthoorn heeft geen versneller, gaat erg lastig bij een luchthoorn, bij electronische sirenes kan dat wel, allemaal digitaal he ;-p)
sowieso vergaat al horen en zien je in deze MICU's bij t gebruik van de martin hoorns weet ik uit eigen ervaring....
tonen gelijk laten lopen is technsich ingewikkeld en wordt dus niet gedaan, overigens bljft de electronische sirene ook hoorbaar en bleert alleen de martin hoorns er tussen door, synchroniseren lijkt leuke wens maar er zijn belangrijkere dingen... andere weggebruikers moeten gewoon aan d ekant en zich verder niet afvragen wat er allemaal nog meer langs kan komen, gewoon wachten tot alle blauwe lamopen voorbij zijn dat is t veikligste, als we op t gehoor en oordeelvermogen van de gemiddelde automobilist moeten/mogen afgaan dan gaat er a. niemand aan de kant en b. blijven deze eigenwijsjes nog steeds in de weg rijden...