Plaats hier foto's van Opel voertuigen

Auteur Topic: Plaats hier foto's van Opel voertuigen  (gelezen 253432 keer)

0 gebruikers (en 2 gasten bekijken dit topic.

guest1564

  • Gast
Reactie #140 Gepost op: 6 december 2005, 19:02:01
is goedkoper in de belasting, en omdat mensen nu zien dat er politie rijd, dus hoeft men minder in noodhulp op onopvallende wagens te rijden


m.j.oosthoek

  • Gast
Reactie #141 Gepost op: 6 december 2005, 20:34:52
is goedkoper in de belasting, en omdat mensen nu zien dat er politie rijd, dus hoeft men minder in noodhulp op onopvallende wagens te rijden

leg dat is uit goedkoper in belasting ??? ???

Een herkenbaar voertuig (striping,blauwe lamp en tweetoon) kan vrijstelling krijgen van de wegenbelasting dit dient wel aangevraagd te worden,daarbuiten zijn gemeentelijke en overheidsinstanties niet btw plichtig vandaar dat er altijd over bedragen ex. wordt gesproken
een voertuig wordt altijd aangeschaft zonder de bpm
voertuigen die niet als zodanig herkenbaar voertuig rijden wordt niet zo gauw vrijstelling aan verleend,bij ons rijden er een paar met kleeflamp maar deze wagens hebben geen vrijstelling gekregen en betalen gewoon wegenbelasting en bpm,ondanks dat deze voertuigen striping hebben bij controle belastingdienst dient ook alles te werken
groeten,
rinus


RalfW

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,795
Reactie #142 Gepost op: 6 december 2005, 21:36:07
ik heb begrepen dat een voertuig wat voorzien is van striping en OGS vrijgesteld is van BPM, wegenbelasting.. die opel meriva's van twente die hebben secundaire striping zijn die dan ook " belasting " vrij?


guest1564

  • Gast
Reactie #143 Gepost op: 6 december 2005, 21:42:59
Er stond laatst een stuk van in de PIT ( Politie in Twente ), ik zal het eens opzoeken


m.j.oosthoek

  • Gast
Reactie #144 Gepost op: 6 december 2005, 21:53:24
ik heb begrepen dat een voertuig wat voorzien is van striping en OGS vrijgesteld is van BPM, wegenbelasting.. die opel meriva's van twente die hebben secundaire striping zijn die dan ook " belasting " vrij?

Als je mijn verhaal goed leest wordt er vermeld striping en een zichtbare blauwe lamp de striping moet een bepaalde afmeting hebben of het nu zoals bij de politie allen blauw is voor logistiek  of dubbel zoals de politie uitvoering maakt niet uit dit is striping
nu zijn er bij de politie wat andere regelwetgevingen omtrent kentekens en registratie
groeten,
rinus


Robinh

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 4,210
Reactie #145 Gepost op: 8 december 2005, 19:22:32
Opel Vivaro politie Hengelo.
OP AL MIJN GEPLAATSTE FOTO`S ZIT COPYRIGHT!


Robinh

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 4,210
Reactie #146 Gepost op: 8 december 2005, 19:24:27
En nog een Vectra  :)


OP AL MIJN GEPLAATSTE FOTO`S ZIT COPYRIGHT!


m.j.oosthoek

  • Gast
Reactie #147 Gepost op: 8 december 2005, 19:56:13
een hele mooie politie wagen  te belgie
groeten,
rinus


Jerommeke

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 17,683
  • Blauwe Motormuis
Reactie #148 Gepost op: 8 december 2005, 22:53:40
rare velgen, zwarte sportvelgen, zie ik dat goed?
GEBRUIK MIJN FOTO'S NIET ZONDER TOESTEMMING ! !


Feuerteufel

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 476
Reactie #149 Gepost op: 9 december 2005, 16:41:22
rare velgen, zwarte sportvelgen, zie ik dat goed?

Nee, dit zijn nieuwe velgen van Opel die daar een wieldop overheen plaatsen die er dan iutziet als een Aluvelg. Ziet goed uit en is kostensparend.