Plaats hier foto's van Opel voertuigen

Auteur Topic: Plaats hier foto's van Opel voertuigen  (gelezen 255386 keer)

0 gebruikers (en 5 gasten bekijken dit topic.

PH-PXA

• Senior gebruiker
Reactie #750 Gepost op: 8 augustus 2007, 22:16:56
Deze 2 auto`s waren ook in katwijk afgelopen zaterdag aanwezig bij de opendag van de RB, iemand enig idee waarom ??? er waren heli`s maar geen politieheli, is het mogelijk dat deze wagens éen bekeuring kunnen uitschrijven als 1 van de piloten iets fouts doet bij zo`n demo, bijv laag bij het publiek vliegen? , klinkt mischien erg dom, maar hopelijk kan iemand even opheldering geven.

@ KMARfan (Jammer dat bij foto 2 het hekwerk in de weg zat :-[)

Robinh

• Senior gebruiker
Reactie #751 Gepost op: 8 augustus 2007, 23:12:15
Ja, ik zag het pas toen ik in huis was  :-\
OP AL MIJN GEPLAATSTE FOTO`S ZIT COPYRIGHT!

Enrique

• Senior gebruiker
Reactie #752 Gepost op: 9 augustus 2007, 08:17:35
Deze 2 auto`s waren ook in katwijk afgelopen zaterdag aanwezig bij de opendag van de RB, iemand enig idee waarom ??? er waren heli`s maar geen politieheli, is het mogelijk dat deze wagens éen bekeuring kunnen uitschrijven als 1 van de piloten iets fouts doet bij zo`n demo, bijv laag bij het publiek vliegen? , klinkt mischien erg dom, maar hopelijk kan iemand even opheldering geven.

@ KMARfan (Jammer dat bij foto 2 het hekwerk in de weg zat :-[)

Een taak van de luchtvaartpolitie is toezicht op de luchtvaart, dus niet alleen hun eigen materieel. Daarom staan ze ook altijd op de open dag van de luchtmacht/landmacht etc., overal waar bijzondere vliegbewegingen zijn. Als piloten in strijd met de regels handelen (bv over het publiek vliegen), kan de luchtvaartpolitie daar (terecht) op handhaven. Enne....ishj niet dom meneer!  ;)
greetz,  Enrique

PH-PXA

• Senior gebruiker
Reactie #753 Gepost op: 9 augustus 2007, 09:05:02
Een taak van de luchtvaartpolitie is toezicht op de luchtvaart, dus niet alleen hun eigen materieel. Daarom staan ze ook altijd op de open dag van de luchtmacht/landmacht etc., overal waar bijzondere vliegbewegingen zijn. Als piloten in strijd met de regels handelen (bv over het publiek vliegen), kan de luchtvaartpolitie daar (terecht) op handhaven. Enne....ishj niet dom meneer!  ;)

Dankjewel enrique O0, zat ik toch nog goed in de buurt ;D

greetz roy

Firechief P

• Manschap A / oefenleider / bevelvoerder
  • Senior gebruiker
  • waarom gebeurt alles als ik er niet ben?
    • www.pjdekok.nl
Reactie #754 Gepost op: 9 augustus 2007, 18:46:15
Klein off-topic vraagje tussendoor. In katwijk liep ook een groepje "oudere" heren rond in KLM-hesjes (geel) die zich tijdens het opstijgen van de heli in de nabijheid hiervan stonden. Waar zijn deze heren dan van? had ik namelijk op een demo-dag nog nooit gezien.

NikonDirk

• Leeft op een eiland.
  • Senior gebruiker
    • Opvallende politievoertuigen.
Reactie #755 Gepost op: 9 augustus 2007, 19:07:50
Ik denk dat dat te maken heeft omdat het op een niet afgesloten terrein gehouden wordt en er ook meerdere kisten waren. Zij zullen waarschijnlijk alle movements in de gaten houden en waar nodig in goede banen leiden, net zoals de Marshallers doen op een vliegveld. Maar Chevy_Van weet hier ongetwijfeld het juiste antwoord op....  ;)

NikonDirk

• Leeft op een eiland.
  • Senior gebruiker
    • Opvallende politievoertuigen.
Reactie #756 Gepost op: 9 augustus 2007, 22:18:01
Frontera van de DLVP :|:

PH-PXA

• Senior gebruiker
Reactie #757 Gepost op: 10 augustus 2007, 11:28:02
Hier 2 opeltjes,

greetz roy :)

PH-PXA

• Senior gebruiker
Reactie #758 Gepost op: 10 augustus 2007, 11:29:14
Ik denk dat dat te maken heeft omdat het op een niet afgesloten terrein gehouden wordt en er ook meerdere kisten waren. Zij zullen waarschijnlijk alle movements in de gaten houden en waar nodig in goede banen leiden, net zoals de Marshallers doen op een vliegveld. Maar Chevy_Van weet hier ongetwijfeld het juiste antwoord op....  ;)

Ik dacht dat ze ook camera`s bij zich hadden???

M@rcel

• Werkzaam in opsporingsland Hobbyfotograaf
  • Senior gebruiker
  • "Servo Per Amikeco"
Reactie #759 Gepost op: 10 augustus 2007, 19:00:56
Vanuit een zeer zonnig Bulgarije, een kleine bijdrage van de Bulgaarse politie  O0 O0

Opel Astra, politie Sozopol

Opel Astra, politie Sozopol

Grtz,
Marcel