Grote multidisiplinaire oefening Zeist

Auteur Topic: Grote multidisiplinaire oefening Zeist  (gelezen 5457 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

Foto Miché

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 330
  • Foto Miché
    • Foto Miché   Brandweer fotografie 112 fotografie Persfotografie
Reactie #40 Gepost op: 22 september 2005, 20:20:50
Mijn excuus, ik ben een van de mensen zie zei, kom fotograferen, ik was er mij niet van bewust wat voor'n oefening het zou zijn, en toen dus het AT kwam moesten alle mensen die niets met de oefening te maken hadden van het terein af, ook onze "korpsfotograaf"

Acht ja volgende keer beter kon jij ook niet weten maar ja heel leuk dat het niet mocht van het at maar als er ergens een bank overval of weet ik veel wat is zien we de beste mannetjes ook zo huppele maar ach volgonde keer beter ik geloof dat niemand verwacht had dat het zo zou gaan anders staat SBS 6 en de halve nederlandse pers er niet  


een collega van me maakte ooit een paar foto's van een wagen van de AT  die in de fik stond en moest deze met onder druk van deze heren direct wissen maar jah ook daar zijn programma's voor en ze stonden als nog online  http://www.rbgv.nl/korpsen/hilversum/uitrukken/2004/2004-21-04.htm

waneer is de volgonde grote oefening
twitter : @fotomiche , @regio14nl


Heleen Lotus

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,245
Reactie #41 Gepost op: 23 september 2005, 04:41:20
Nee, niet gezien!!!!!!!

Ik heb je ook niet naar buiten zien komen, wij waren toen allang weg het was volgens mij rond 18.30 uur.
Ik heb wel bij de kazerne de 3 klappen gehoord van de oefengranaten, dat was wel spectaculair. Ik heb op de kazerne het draaiboek nog eens gelezen, maar volgens mij zijn er 2 versies van!!!

Maar ja, erg leerzaam ;)

Ik heb zelf ook een kleine draaiboek gekregen, wel niet de hele uitgebreide, maar een beknopt verhaal.
Ja die klappen waren echt hard. Ik schrok er wel van, ik stond toen al buiten.


Hallo iedereen die dit leest,

Ik was op 21 september ook een leerling op De Breul.
Mijn vraag aan jullie allen is of jullie misschien nog een stel foto's van deze hele happening hebben? Zo ja, zou ik ze graag willen hebben voor het archief. Het is altijd wel leuk om te zien wat er allemaal op je eigen school gebeurt. Zeker als er zoiets gebeurt.
Als jullie nog vragen hebben of iets dergelijks, hoor ik het wel.

Groetjes,

The Kopfather

Ik denk dat je het beste hier op het forum kunt terug lezen, daar zie je een aantal site's vermeld staan waar ook foto's te zien zijn.
Succes.