GRIP 1 Zeer grote brand (transportbedrijf) Melis Dijkgraaf - Duiven 10-03-2016

Auteur Topic: GRIP 1 Zeer grote brand (transportbedrijf) Melis Dijkgraaf - Duiven 10-03-2016  (gelezen 6763 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

bart007

• Senior gebruiker
brandweerGM ‏@brandweerGM  2 minuten geleden
Duiven Dijkgraaf, in een deel van Westervoort zijn roetdeeltjes neergekomen. Als u deze aantreft Kan het met water worden weggespoeld. ^MM
de waarheid verandert soms,  ....  maar het geloof in de waarheid niet

bart007

• Senior gebruiker
brandweerGM ‏@brandweerGM  2 minuten geleden
Duiven Dijkgraaf, ivm veiligheid was omgeving ruim afgezet, groot gedeelte van industrie gebied is inmiddels weer vrij gegeven. ^MM
de waarheid verandert soms,  ....  maar het geloof in de waarheid niet

thuisfront

• Forum gebruiker
  • Servicetechnicus Brand en Inbraakinstallaties
Citaat van: didam2010 link=msg=1412025 date=1457635987
Is Zevenaar met de hoogwerker geen optie ?
Er zijn al twee ladderwagens van Arnhem onderweg

Dat was ook mijn gedachte. Maar misschien heeft het met de bezuinigingen te maken, Zevenaar is de HV ook al kwijt sinds 1 januari. De meetploeg van Zevenaar was wel ter plaatse.

Luke_BNV

• Freelance Cameraman
  • Senior gebruiker
    • Bekijk mijn Youtubepagina!
Citaat van: thuisfront link=msg=1412083 date=1457645100
Dat was ook mijn gedachte. Maar misschien heeft het met de bezuinigingen te maken, Zevenaar is de HV ook al kwijt sinds 1 januari. De meetploeg van Zevenaar was wel ter plaatse.

De HV Zevenaar is naar Duiven gegaan. De Zevenaarse Hoogwerker is nog gewoon paraat. Maar misschien was die stuk, weg voor onderhoud of bleef hij Thuis omdat Arnhem gewoon sneller zou zijn.
Volg mij op: Twitter: @LukeBNV Youtube: Luke Beens

Frankieboy001

• Senior gebruiker
p2kflex
08:40:28 11-03-16GROUP-1GLM_Prio 2 BR Nacontrole Melis Transport Dijkgraaf 38 c DVN ch07 5631
0900850BRW Gelderland-Midden (Duiven) (Commando)
0900851BRW Gelderland-Midden (Duiven) (Blusploeg 1)
0900853BRW Gelderland-Midden (Duiven) (Blusploeg 2)
0902502BRW Gelderland-Midden (Migratiepersoneel Cluster Oost)

Zevenaar112

• Forum gebruiker
Citaat van: thuisfront link=msg=1412083 date=1457645100

Zevenaar is op de post gebleven omdat onze HW nog een grote restdekking had.

Zevenaar112

• Forum gebruiker
DUIVEN – Donderdagavond 10 maart heeft er een grote brand gewoed bij een transportbedrijf aan de Dijkgraaf in Duiven.
Volgens de Veiligheidsregio vertrokken de laatste vrachtwagenchauffeurs net van het terrein toen ze de brand ontdekten. Een deel van het wagenpark stond binnen, die vrachtwagens zijn uitgebrand. De vrachtwagens die buiten staan probeert de brandweer veilig te stellen.
De vlammen slaan uit het dak van het pand. Het is niet duidelijk waar de explosies door zijn veroorzaakt. De brandweer is met veel wagens op het terrein aanwezig.

http://zevenaar112.nl/2016/03/10/zeer-grote-brand-verwoest-transportbedrijf-dijkgraaf-duiven/