En uitleg over 67 berichten per dag hoef ik niet, in ieder geval niet via moderators.
Ik zal je persoonlijk de uitleg geven. Drie forumaccounts van mij zijn samengevoegd tot één account waardoor het voor iedereen duidelijk is dat 024, oma en Oma één persoon zijn.
In de forumstatistieken komt het neer op 7 dagen online zijn met bijna 6.000 berichten.
Voorts hebben een aantal medewekers van mij mijn wachtwoord waardoor ze in staat zijn om soms op eigen initiatief of in overleg met mij en enkele moderators een topic te starten om het vervolgens ieder half uur te voorzien van updates, bijv. bij hele grote incidenten of zoals onlangs de grote oefening Unified Response in Londen.
Ik denk namelijk dat heel veel leden dit erg op prijs stellen en het in belang is van het hulpverleningsforum aangezien het ook zorgt voor meer content, meer bezoekers en hopelijk meer inkomsten via Google-ads waardoor het Hulpverleningsforum het financieel ook kan overleven.
Ik wil je er ook op wijzen dat het ontzettend arbeidsintensief is wat deze mensen doen. Op de eerste dag van de oefening Unified Response waren twee medewerkers meer dan 12 uur non-stop bezig om alle informatie te verzamelen om het vervolgens hier te posten. De wateroverlast in Oman vereiste een medewerker met talenkennis (arabisch), indien nodig hebben ze in Engelse vertalingen erbij gepost waardoor bezoekers en leden van het Hulpverleningsforum beter in staat zijn om de ontwikkelingen goed te kunnen volgen. Bij incidenten komt het ook voor dat mijn medewerkers eerst toestemming moeten vragen aan rechthebbende(n) om een foto te mogen posten op het Hulpverleningsforum. Het is allemaal extra werk echter belangrijk om het forum te vrijwaren van juridische consequenties. De kans is zelfs aanwezig dat deze mensen makkelijker toestemming krijgen van professionele media aangezien ze goede contacten hebben met o.a. Al Jazeera, QNA en andere Arabische media.
Het Hulpverleningsforum heeft een mooi topic over de oefening in Parijs. Ik denk dat er nergens op de wereld een website of forum is met een completer overzicht. Ik denk dat het alle doelstelling van het hulpverleningsforum raakt; professionals vinden het mogelijk interessant en geinteresseerden hebben veel plaatjes van buitenlandse hulpverleningsvoertuigen om te bekijken.
Ik hoop niet dat mijn inhoudelijke bijdragen of inhoudelijke vragen ineens niet meer relevant zijn omdat men mij hier weg probeert te zetten als een oude gek die 67 keer per dag lukraak post op dit forum.
Als je het nog steeds lachwekkend vindt of problemen hebt met het hoge gemiddelde aantal berichten per dag hoor ik het graag van je. Ik stel voor dat jij dan gaat zorgen voor 24/7 updates bij grote incidenten (wereldwijd) en zorgt voor meer interessante content. Ik zal dan mij best doen om het gemiddelde aantal per berichten via mijn account tot het absolute minimum te beperken.