Ja je bent echt zo kortzichtig en hebt werkelijk geen idee waar je over praat. De focus leggen op een lulletje rozenwater terwijl geen mens een flauw benul heeft wat er al lange tijd werkelijk speelt.
Het zegt al genoeg als men nu Schiphol ineens extra moet beveiligen. Het zegt dat er gisteren onvoldoende maatregelen genomen waren. In Israel of Midden Oosten volgt men dit nieuws ook op de voet. Er is geen noodzaak om luchthavens extra te bewaken omdat ze altijd al goed bewaakt zijn.
Je ziet nu dat Israel wel een extra maatregel neemt. Alle vluchten vanuit Europa mogen niet meer landen in Tel Aviv.
Feit blijft: Dat lullete rozenwater is een terrorist.
Laat mij dan maar kortzichtig zijn in uw optiek. Maar ik weet zeker dat ik heel goed weet waar ik over praat.
U blijft maar onze vrije land vergelijken met landen waar wij nog niet bijna mee vergeleken willen worden. Het is daar allemaal zo goed geregeld, dat al die maatregelen daar nodig zijn. Denk daar maar eens over na.
Nederland is een vrij land waar wij met zijn allen veel waarde aan hechten. Ik zou er niet aan moeten denken om te wonen en leven volgens de regels in die zandbakken waar u zo trots op bent.
Schiphol werd altijd al beveiligd, het is toch niet vreemd dat als er een aanslag plaatsvind dit een tandje opgevoerd word.
U kunt dan zeggen dat politieagenten: gebrek aan kennis, lage scholing en beperkte belevingswereld etc. Hebben. Maar u raakt ook kant nog wal.
En mischien heeft uw wel gelijk en ben ik kortzichtig en heb ik beperkte capaciteiten en stoor ik me daarom zo vreselijk aan u. Daarom is het denk ik beter dat wij elkaar gewoon links laten liggen op dit forum. Dan blijft de vrede wat beter behouden.
En beste moderator, u hoeft de posts van mij en oma niet te verwijderen hoor wat mij betreft. Het is geen geheim.