GRIP 2 (Maatregelen na aanslag Brussel) o.a. Luchthaven Schiphol en station Hoofddorp 22-03-2016

Auteur Topic: GRIP 2 (Maatregelen na aanslag Brussel) o.a. Luchthaven Schiphol en station Hoofddorp 22-03-2016  (gelezen 21323 keer)

0 gebruikers (en 3 gasten bekijken dit topic.

kas

• Junior gebruiker
  • **
Ik gok dat ik t verkeerd gezien heb dan. Hoofddorp is toch het station bij Schiphol, of zie ik dat verkeerd?

INRI

• Senior gebruiker
Citaat van: kas link=msg=1414389 date=1458649616
Ik gok dat ik t verkeerd gezien heb dan. Hoofddorp is toch het station bij Schiphol, of zie ik dat verkeerd?
Dat zie je verkeerd, Station hoofddorp is het laatste station voor station Schiphol.

Bollie

• Forum gebruiker
Nee Hoofddorp is een apart station ligt net onder Schiphol. Schiphol heeft ook een treinstation.

Tevens een tweetje:
Mike Muller ‏@_MikeMuller  6 uur
BREEK: AT-Team haalt verdachte uit trein richting Schiphol op Amsterdam Centraal https://pbs.twimg.com/media/CeJpFAIXEAEx_8V.jpg

kas

• Junior gebruiker
  • **
ahaa sorry voor de onjuiste info dan

Rotterdammertje

• Forum gebruiker

Laatste voor Schiphol. Schiphol zelf zit onder de grond onder het vliegveld.

bart007

• Senior gebruiker
Reactie NCTV op explosies in Brussel
Nieuwsbericht | 22-03-2016

De NCTV volgt de situatie naar aanleiding van incidenten in Brussel op de voet. Vooralsnog is er geen reden om het dreigingsniveau in Nederland aan te passen. We nemen in Nederland uit voorzorg wel een aantal extra maatregelen.

Maatregelen
Dat betekent extra patrouilles door de Koninklijke Marechaussee op Schiphol, Rotterdam en Eindhoven, verscherpte grenscontroles aan de zuidgrens en een intensivering van toezicht van politie op stations in de vier grote steden plus Roosendaal, Breda en Arnhem vanwege internationale treinen die daar langskomen.

Het reisadvies voor België is aangepast. Reis niet naar Brussel totdat er meer duidelijkheid is over de situatie.

Bron: https://www.nctv.nl/actueel/nieuws/2016/reactie-nctv-op-explosies-in-brussel.aspx?cp=126&cs=59950
de waarheid verandert soms,  ....  maar het geloof in de waarheid niet

IVKmeisje

• Junior gebruiker
  • **
Citaat van: TDMdR link=msg=1414367 date=1458648011
Een oefenvest. Daarom staat er ook OBT op.

Waarom loopt een politieagent dan met een oefenvest tijdens een incident? En waar staat OBT voor?

raf2007

• Verkeerskundige, vrijwillig actief als veiligheidscoordinator en als verkeersregelaar.
  • Junior gebruiker
  • **
(O)perationele (B)egeleiding en (T)raining (OBT) als ik goed geinformeerd ben
Verkeersregelaars zijn ook maar mensen.......;-)

bart007

• Senior gebruiker
POL_KENland ‏@POL_KENland  10 minuten geleden
Twee pakketbezorgers aangehouden, negeerden aanwijzingen politie om bij afzetting te stoppen met bestelbus. Na controle niets aan de hand.
de waarheid verandert soms,  ....  maar het geloof in de waarheid niet

Diamondback

• is BHV-er/ EHBO-er. was HBT-er
  • Senior gebruiker
  • Diamondback, verslaafd aan Colt en de brandweer!
NH ‏@RTVNH  47 sec.48 seconden geleden
Gebouw van uitgever Sanoma in Hoofddorp wordt ontruimd http://www.rtvnh.nl/nieuws/182014/gebouw-van-uitgever-sanoma-in-hoofddorp-ontruimd