Kuch: Hier komt het verhaal.
Meneer ik-heb-het-richtingsgevoel-van-een-pastic-zakje-in-de wind ging 's ochtendvroeg om half 6 al weg om in ieder geval te vroeg te zijn op Scoutcentrum Rotterdam voor de jawel.. SPORTDAG!! Aangezien ik vrijdag pas te horen had gekregen dat ik mocht komen had ik weinig voorbereiding, maar dat was het punt niet want je moet in de beveiliging wel een beetje snel kunnen handelen als er iets onverwahts gebeurd
Dus zo gezegd zo gedaan, ik braaf met de bus en de metro vanaf zierikzee naar capelle aan de ijssel. Kom ik daar, ben ik anderhalf uur te vroeg. Volgens het OV moest ik nog 10 min. lopen dus ik dacht: mooi, ben ik lekker op tijd. Alleen het leuke van het verhaal is:
Ik kon heel die straat niet vinden!
Dus ik dacht, na een uurtje, nou nu weet ik het echt niet hoor ik ga mensen vragen. Dus ik een man of 10 aangesproken; die wisten het niet.
2 Buschauffeurs aangesproken; wisten het ook niet.
3 Taxichauffeurs aangesproken en raad eens: De laatste wist het! Maarja.. dat bleek toch niet te kloppen achteraf.
Met nog een kwartier te gaan dacht ik: Nu bel ik een taxi want ik MOET op tijd zijn... en jawel.. ik pak mijn telefoon en direct krijg ik de melding: BATTERIJ LEEG en weg telefoon.
Dat was ramp scenario nummer 1. Toen dacht ik.. ik moet erheen dus ik ga maar met een noodgang allemaal straten bekijken en borden waar ik moet zijn, maar na 3 uur na het begin van de sportdag zoeken met een zware sporttas was ik de wanhoop toch wel nabij, dus ben ik maar naar huis gegaan.
Ik ervaarde het als een redelijke ramp. Dus ik bel naar school.. zeggen ze:
"oo maakt niet uit, neem woensdag als je op school komt maar bewijs mee dat je in ieder geval de reis hebt gehad en dat je dus wel bent geweest, dan isst wel goed".
Nouja, volgende keer beter.
Groetjessss