Dat moet je aan de gemeente vragen. Maar goed vooruit omdat je het vraagt: Het is een eiland met al zijn charme daarbij. Daarnaast is er geen ruimte voor de bruggenhoofden aan beiden zijden van het kanaal.
Zelf over de aanwezigheid van een TS op Kaag kan je van mening verschillen, zeker van een volwaardige TS. Wat is het risico op het eiland. Ik zou zeggen zet er een SIV o.i.d. neer maar goed das een andere discussie. Maar nu er een volwaardige TS staat is deze zeer goed inzetbaar in Buitenkaag en omgeving. Dus die kan best van het eiland af.
Weet je wat ik zo vreemd vindt. Als er ergens in het land een halve regio wordt leeg getrokken voor een incident, zijn de reacties hier op het forum niet van de lucht. En spreekt men er grote schande van. En nu durf je klakkeloos een SIV neer te zetten op dat eiland omdat het risico blijkbaar niet groot genoeg is. En die conclusie durf ik te nemen, want anders zou jij er geen SIV neer durven te zetten. Pak dan door, en hef die hele post op, en verzorg de brandweerzorg gewoon van het vaste land. Dat kan blijkbaar, want jij zou bij een eventuele gelijktijdigheid een TS uit Sassenheim daar naar toe sturen. Als dat kan kunnen zij ook de normale brandweerzorg op zich nemen. Bij een melding ligt de pont aan de goede kant, want ze kunnen de pont alarmeren. Overvaren kost blijkbaar 10sec. Nou kat in het bakkie. Je begint bijna zelf over de aanwezigheid van die TS op dat eiland
Zelf over de aanwezigheid van een TS op Kaag kan je van mening verschillen, zeker van een volwaardige TS. Wat is het risico op het eiland. Ik zou zeggen zet er een SIV o.i.d. neer
Die TS staat daar niet voor jan met de korte achternaam, en een centralist zal best weten dat daar een TS staat. Maar zal die TS niet in het inzetvoorstel staan, juist omdat hij uit een andere regio komt, en ook nog eens van een eiland moet gaan komen. Ookal is het daar om de hoek.