Best knap dat je nu al kan zien in dat hele kleine beetje wat getoond is dat je het niet spannend kan noemen Peter71.
Ik wacht liever de uitzending af en oordeel als ik het nodig vind dan pas. Iedereen die op voorhand al een mening geeft praat wat mij betreft uit zijn nek.
Sowieso is het te bizar voor woorden dat een burger die er niks te zoeken heeft op het defensieterrein kan rondlopen en filmen en dan vind ik het niet meer dan terecht dat er kamervragen gesteld worden.
Klik op
http://www.rtlnieuws.nl/editienl/laatste-videos-editienl/leger-slecht-beveiligd om alvast een heel klein beetje van komende zondag te zien. Ik vind het in ieder geval bizar dat het hem gelukt is en ben dan ook benieuwd naar hoe het hem gelukt is en of het te voorkomen zou zijn geweest. Ben ook benieuwd naar hoe men op het Haagse Binnenhof er op gaat reageren.
Zonder inhoudelijk de beveiliging van defensie te bespreken wacht ik rustig af wat meneertje Stegeman gaat laten zien in zijn uitzending.
Als het net zo'n lachwekkende hoeveelheid gebakken lucht is als in 2008 ...
Ik ben benieuwd en maak me niet al te veel zorgen.
Ik snap niet zo goed dat je hem moet kleineren met meneerTJE als je nog niet weet hoe en wat hij gedaan heeft en waar hij allemaal geweest is op het defensieterrein. Maar blijkbaar heb je geen hoge pet van hem op.
Ik ben van mening dat hij genoeg zaken aankaart en behandeld die wij burgers anders niet snel zien en/of weten dan wel te horen krijgen omdat het anders mogelijkerwijs in de doofpot verdwijnt.
Als hij al op het defensieterrein onopgemerkt kan rondlopen wie kan het dan nog meer en wie is er dan nog meer op het terrein geweest die er niet hoort te komen met al dan niet kwade bedoelingen in het hoofd.
Nee ik zeg niet dat je in paniek moet raken maar extra waakzaamheid zou geen kwaad kunnen lijkt mij.