Hallo iedereen
Ik ben even een nieuwe topic gestart omdat deze er nog niet tussen stond.
Ik wil het gaan hebben over de examens die de hap chauffeur af moet leggen om geregristeerd te staan als hap chauffeur(Sociaal fonds taxi)
Zelf heb ik al 2 examens gehaald(medische assisteren en baantraning) en moet ik alleen nog de algemene rijvaardigheid halen en dan ben ik klaar met alles.
Werk nu al 2 jaar als hap chauffeur en het bevalt mij prima,alleen ben ik nu al helaas 2x gezakt voor de algemene rijvaardigheid examen.
De eerste keer hadden wij de examinator tegen,leek of hij geen zin had in de examens afleggen waardoor er 3 achter elkaar zakte op de lulligse puntjes.Hij vond het raar dat de OGS niet aanmocht bij een U1 rit maar hier heeft het CCV/CBR nog een ontheffingen voor.
De tweede keer hadden wij een Top examinator,maar helaas keerde ik bij een U1(gesimuleerd) niet snel om waardoor ik helaas zakte.
Dus nu hoop ik snel weer op de mogen voor de 3de keer,tot die tijd nog even oefenen en kijken of jullie nog tips of tops hebben voor mij.
Wie heeft dit ook wel eens meegemaakt en heeft nog wat tips en tops om het voor de 3de keer wel te halen.
Gr Hulpdienstje