MB Atego autoladders / hoogwerkers

Auteur Topic: MB Atego autoladders / hoogwerkers  (gelezen 8703 keer)

0 gebruikers (en 4 gasten bekijken dit topic.

RalfW

• Senior gebruiker
Reactie #30 Gepost op: 28 september 2005, 21:59:51
iemand een foto van de huidige HW van grave?

BRANDWEERVOERTUIGEN.NL

• Senior gebruiker
  • Laat ieder in zijn waarde
    • www.brandweervoertuigen.nl
Reactie #31 Gepost op: 28 september 2005, 22:31:58
ja ikke  :D :D
Brandweerfotografie Ton van der Toolen  kijk ook op  www.brandweervoertuigen.nl  Op alle geplaatste foto's zit Copyright

BRANDWEERVOERTUIGEN.NL

• Senior gebruiker
Reactie #32 Gepost op: 28 september 2005, 22:33:37
Hoi,

Op ondestaande foto'zie hetzelfde voertuig als die van het berichtje van Louis van T van 27 september.

Hij gaat over 5 weken naar Brabant-Noord en wel naar Grave.
Hij gaat de HW aldaar vervangen.

Gr. Sebosch

Hoe zeker is dat hij naar Grave gaat ??
Brandweerfotografie Ton van der Toolen  kijk ook op  www.brandweervoertuigen.nl  Op alle geplaatste foto's zit Copyright

BRANDWEERVOERTUIGEN.NL

• Senior gebruiker
Reactie #33 Gepost op: 28 september 2005, 22:39:38
iemand een foto van de huidige HW van grave?

Hier is hij dan.

[verwijderd door de admin]

jacky x

• verpleegkundige, vrijwillig brandweerman
  • Forum gebruiker
Reactie #34 Gepost op: 28 september 2005, 22:45:08
Feuerteufel,

want mij opvalt is dat niet álle Duitse HW's een ladder naast de arm hebben zitten. Zoals een GelenkMast bijvoorbeeld,maar dat zijn ook vaak hele hoge van 50 meter.

details, details...  ;)
Veterdiploma EHBO diploma 1BA2AA2 Vis-diploma( vissen tot max 5 kilo) Fiets-behendigheids-diploma Fiets-niet-behendigheids-diploma

Sebosch

• Forum gebruiker
  • 112 als elke seconde telt
Reactie #35 Gepost op: 28 september 2005, 23:23:59
Hoe zeker is dat hij naar Grave gaat ??

Nou Ton,

Dat is zeker want dat is door B&W van Grave dinsdag goedgekeurd.

De wagen is door de Firma Metz terug gekocht van het leger en zij hebben hem weer opgeknapt om hem dus weer te verkopen. Dit alles loopt via de Firma Algebra.(zie eventueel ook hun internetsite.

Hij is geheel gereviseerd en overgespoten en wordt nu gereed gemaakt voor het korps in Grave.

Hij zal waarschijnlijk pas begin 2006 in gebruik genomen worden zodat tot die tijd de mensen opgeleid kunnen worden.

Gr. Sebosch

mario m

• Senior gebruiker
  • Bezoek mijn website!
    • Hulpdiensten modelbouwforum
Reactie #36 Gepost op: 28 september 2005, 23:41:07
En nu terug naar de atego's graag. :o

Mvg,

jwpots

• Gast
Reactie #37 Gepost op: 29 september 2005, 00:05:43

Hier is hij dan.
Ton, als je dan ook even vermeld dat Grave de wagen in 2000 heeft overgenomen van de brandweer 's Hertogenbosch.......

Groet
Johan

[verwijderd door de admin]

BRANDWEERVOERTUIGEN.NL

• Senior gebruiker
Reactie #38 Gepost op: 29 september 2005, 16:00:24
Ton, als je dan ook even vermeld dat Grave de wagen in 2000 heeft overgenomen van de brandweer 's Hertogenbosch.......

Groet
Johan

Er wordt toch niet gevraagd waar hij eerst dienst heeft gedaan Johan. Hij vraagt een foto van de hoogwerker die er nu rijdt. Dus je kan ook te ver zoeken Johan.

jwpots

• Gast
Reactie #39 Gepost op: 29 september 2005, 16:08:51
Er wordt toch niet gevraagd waar hij eerst dienst heeft gedaan Johan. Hij vraagt een foto van de hoogwerker die er nu rijdt. Dus je kan ook te ver zoeken Johan.
Ton, Ik ben er eentje die ook graag de gegevens van een wagen erbij ziet. Ik kan ook een foto plaatsen en er verder niets bij vermelden. Hebben jullie een leuk plaatje en verder weet je nog niets. Er worden op dit forum foto's geplaatst zonder tekst en uitleg van een bepaald voertuig. Meld dan ook het kenteken en de specificaties. Dit is niet om te "katten" wat ik hier wel eens naar mijn hoofd krijgt gegooid, maar dit is gewoon mijn mening. En volgens mij mag je in dit land voor je mening uitkomen. Vertel wat over die wagen die je plaatst. En nee Peter, ik gebruik geen smilies, komt dit bericht misschien weer te cru over.

Groet
Johan