ME'er ernstig gewond tijdens Open Dag 8 oktober

Auteur Topic: ME'er ernstig gewond tijdens Open Dag 8 oktober  (gelezen 1666 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

Arie

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,818
    • Regio15
Gepost op: 8 oktober 2005, 17:41:40
Een lid van de Mobiele Eenheid is vanmiddag ernstig gewond geraakt tijdens de landelijke politiedag in Venray.

De man deed mee aan een demonstratie van de ME. Hij speelde een arrestant, die werd aangehouden door twee agenten te paard. Hij werd tussen hen in omhoog getild, maar schoot los en kwam onder de hoeven van een paard terecht. Hij is met hoofdletstel naar het ziekenhuis in Nijmegen gebracht. De demonstratie van de ME is meteen afgelast. Andere onderdelen van de landelijke politiedag zijn wel doorgegaan.
 
Bron: http://www.l1.nl/


Ook deze politieman veel sterkte gewenst!!


Redactielid bij http://www.regio15.nl, de website voor het laatste hulpverleningsnieuws uit regio 15 (Haaglanden)


Colin

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 947
Reactie #1 Gepost op: 8 oktober 2005, 17:46:05
Ja idd, alle betrokkenen sterkte toegewenst.
Groeten, Colin


Maarten

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 8,543
    • Hulpverleningsforum
Reactie #2 Gepost op: 8 oktober 2005, 18:37:32
Sterkte voor de betrokken personen

Ik stond in Hollands-Midden ook wel te kijken hoe realistisch het eraan toe ging, niks zachtzinnigs aan.
Groeten, Maarten  
Als je snel vooruit wilt, ga dan alleen. Als je ver wilt komen, ga dan s


Martijn Slotboom

  • Belangstellende
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,279
  • Laten we het gezellig houden op het forum
Reactie #3 Gepost op: 8 oktober 2005, 19:34:08
in amsterdam waren 2 jongens die dachten dat ze met echte stenen mochten gooien ze weerden door een toeschouwer gesnapt !!!


Jerommeke

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 17,683
  • Blauwe Motormuis
Reactie #4 Gepost op: 8 oktober 2005, 19:35:52
ja, een van de honden bleek ook door het bijtpak heen te hebben gebeten en de agent moest ook even langs het vu voor een paar hechtigen
GEBRUIK MIJN FOTO'S NIET ZONDER TOESTEMMING ! !


Smitfire

  • Gast
Reactie #5 Gepost op: 10 oktober 2005, 01:20:18
Geweldig al die "goeie" berichten over de Politie-Open-Dag............ Kan niet wachten op volgend jaar: hopelijk komt er dan nog iemand  ;D ;D