Ramen blinderen...

Auteur Topic: Ramen blinderen...  (gelezen 7035 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

grizz

  • Senior GGP, Senior OC, opstapper KNRM Andijk
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,000
  • Niets is onmogelijk
Reactie #10 Gepost op: 18 oktober 2005, 20:12:43
Inmiddels is er jurisprudentie over. De voorste zijruiten en het voorruit moeten vrij blijven van wat voor beplakkingen of verkleuren. Dus geen folie maar ook geen coatingen. Er is zelfs een uitspraak bekend van een brede zonneband op het voorruit waartegen opgetreden is.
Ik breng altijd mijn eigen schoenen thuis.....


firemanr

  • Gast
Reactie #11 Gepost op: 19 oktober 2005, 14:20:08
Toch wordt er volgens mij slecht naar gekeken....Als ik dat golfje bij mij in de straat zie rijden, zie ik er niemand in zitten..... :-X Zo te zien zijn alle ramen gecoat, behalve de voorruit. ;)


Henk

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 6,891
Reactie #12 Gepost op: 20 oktober 2005, 09:25:43
Toch wordt er volgens mij slecht naar gekeken....Als ik dat golfje bij mij in de straat zie rijden, zie ik er niemand in zitten..... :-X Zo te zien zijn alle ramen gecoat, behalve de voorruit. ;)

Je kan er kennelijk ontheffing voor krijgen. Sommige overheidswagens daar kun je helemaal niet meer inkijken. Er is een fma die niets anders doet als ruiten beplakken, dan hoeft je airco niet zo hard te werken. Van buiten naar binnen kijken gaat niet, van binnen naar buiten niet (moet zijn wèl!). Was het alleen de 95 euro dan is het nog te doen. Een bekeuring voor telefoneren achter het stuur is duurder en die kun je dan niet meer krijgen. ;)

Henk


firemanr

  • Gast
Reactie #13 Gepost op: 20 oktober 2005, 10:39:26
Je kan er kennelijk ontheffing voor krijgen. Sommige overheidswagens daar kun je helemaal niet meer inkijken. Er is een fma die niets anders doet als ruiten beplakken, dan hoeft je airco niet zo hard te werken. Van buiten naar binnen kijken gaat niet, van binnen naar buiten niet. Was het alleen de 95 euro dan is het nog te doen. Een bekeuring voor telefoneren achter het stuur is duurder en die kun je dan niet meer krijgen. ;)

Henk

Deze auto heeft weinig met overheidswege te maken..... :-X :-X


Enneehhh...."Van buiten naar binnen kijken gaat niet, van binnen naar buiten niet. "  Dat wordt toch wel lastig om te rijden? :o :o ;D ;D


Peter71

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 21,386
  • Hoofdbrandwacht
Reactie #14 Gepost op: 20 oktober 2005, 10:41:03



Enneehhh...."Van buiten naar binnen kijken gaat niet, van binnen naar buiten niet. "  Dat wordt toch wel lastig om te rijden? :o :o ;D ;D
Anders heb je een goede reden om je auto ergens anders neer te zetten  :-X ;D ;D ;D


Henk

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 6,891
Reactie #15 Gepost op: 20 oktober 2005, 11:48:27
Excuses heren, herstel: die k***e telefoon ook, van buiten naar binnen kun je niet kijken van binnen naar buiten wel.

Vervoer van bbe enzo zie je wel eens in van die auto's bv.

Henk


Jerommeke

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 17,683
  • Blauwe Motormuis
Reactie #16 Gepost op: 20 oktober 2005, 14:56:44
AT amsterdam heeft ook de raampjes lekker donker, valt wel op een mercedes met hele donkere ramen door de bijlmer  ;) :D
GEBRUIK MIJN FOTO'S NIET ZONDER TOESTEMMING ! !


Ron-Almere

  • Gast
Reactie #17 Gepost op: 9 november 2005, 20:42:23
Er zijn twee mogenlijkheden om je ramen rondom donker te hebben.
1.) met een ontheffing van het Min VWS( mensen met een lichtziekte)
2.) Door Willem-Alexander te heten en in een rode volvo stationwagen te rijden.


Jerommeke

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 17,683
  • Blauwe Motormuis
Reactie #18 Gepost op: 13 september 2008, 21:27:55


HEEL DUIDELIJK TOCH,,,,,,,,,, IEDERE GEK DIE DIT LEEST MOET HET TOCH WEL SNAPPEN.
DE UITLEG VAN ENRIQUE IS DE UITLEG DIE ALLES ZEGT.

HET MAG GEWOON NIET,,,,,,,,,,,,,,,,, DUS OOK NIET BEGINNEN MET ,, JA MAAR ALS..........

En toch ken ik een zaak, waarbij iemand bezwaar heeft aangetekend, dit heeft laten komen tot een rechtzaak en nog gewonnen heeft ook!

Overigens is het apparaat de ''Tintman'' helemaal niet ge-ijkt en vraag ik me af hoe het gebruik van dit apparaat ingedekt is.
GEBRUIK MIJN FOTO'S NIET ZONDER TOESTEMMING ! !