Hallo Allemaal,
Ik ben Stephan woonachtig in Culemborg. Ben al 1,5 maand fanatiek aan het trainen en aan het inlezen om mij zo goed mogelijk voor te bereiden op een eventuele nieuwe sollicitatie ronde.
Waarschijnlijk kan niemand mijn vraag echt beantwoorden. Maar toch omdat ik zo nieuwsgierig ben heb ik me maar even op dit forum aangemeld en stel ik toch maar mijn vraag.
Heeft iemand enig idee wanneer er weer vacature's voor Hoofdagent of Politiekundige vrij komen?
Ook als iemand nog tips voor mij heeft om me nog beter voor te bereiden op een sollicitatie, ben ik daar altijd dankbaar voor!
Met vriendelijke groet,
Stephan
Hoi Stephan,
In het begin van dit jaar toen de sollicitaties voor hoofdagent open stonden was ik vrij actief op dit forum. Het was de eerste keer dat ik solliciteerde maar was er helaas niet doorheen gekomen omdat ik nog geen diploma heb. Ik zit dus ook vol energie te wachten totdat er nieuwe vacatures komen.
Ik hoop eerlijk gezegd dat rond de zomervakantie juli/aug of misschien wat later de vacatures weer open gaan voor politiekundige en hoofdagent. Zo'n vermoedde heb ik een beetje als ik naar het patroon ga kijken wanneer de vacatures open zijn gegaan en wanneer de start is van nieuwe opleidingen.
Sowieso heb ik vernomen dat eind 2017 en in 2018 een flinke vergrijzing plaatsvindt binnen de politie waardoor er heel veel nieuwe mensen geworven zullen worden. (misschien dat andere hier ook meer over weten)?
Om verder even terug te komen op je afwijzing bij de marrechaussee, op het moment dat je in aanraking bent geweest met een psycholoog of maatschappelijk werker in de afgelopen jaren wordt je dan al meteen afgewezen?!