0 gebruikers (en 4 gasten bekijken dit topic.
De verklikkertjes die vroeger achterop de verkeerslichten zaten zijn er niet meer namelijk.
Als je ontkent, leg je een verklaring af, als je niets wenst te verklaren leg je geen verklaring af. Ik zou voor de laatste optie kiezen omdat je bij de eerste is in de mond zou kunnen leggen wat tegen je gebruikt kan worden.
Dan ben ik bang dat je computer uit zou moeten lezen. De storing hoeft niet continu te spelen maar kan slechts een momentopname zijn.
Hoop bij verkeerslichten dat ze dan naar een fail-safe toestand gaan, 2x groen kruisend lijkt me echt niet wenselijk.
Is al benoemd. Na de overtreding wordt de werking van de verkeerslichten bekeken, dit om storingen uit te sluiten. Dit wordt in het pv geschreven.
Bij een storing gaan ze op geel knipperen.
Ik neem de verklaring altijd letterlijk op. "Ik hub nikz gedronke menjir... hik"
Ok, dat houd dan dus in dat de vri installatie opslaat hoe laat welk licht op groen, oranje en rood stond? Ik heb wel eens bij zo'n kast staan kijken als ze op knipperen of uit werden gezet, maar verder geen weet van de werking van het spul.