Grote brand Weesp

Auteur Topic: Grote brand Weesp  (gelezen 9745 keer)

0 gebruikers (en 3 gasten bekijken dit topic.

Annemiek

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,285
  • Reddingsbrigade
Reactie #10 Gepost op: 26 september 2005, 15:04:24
Geneeskundige Hulpverlening bij Ongevallen en Rampen
  Ta


brw_sluis

  • Gast
Reactie #11 Gepost op: 26 september 2005, 15:06:02
Dat is toch meestal COH ?


StefanKleijer

  • Gast
Reactie #12 Gepost op: 26 september 2005, 15:09:49
dan zijn er denk ik dus wel slachtoffers. Ten eerste is het nu HV1 en niet BR1, ten tweede, bij de brand is Huizen werd dat sein niet gegeven, maar het was wel even groot.

Verder net galarmeerd voor kettingbotsing op A1, vlabij de brand, denk dat het kijkers zijn, maar weet niet cker.


Mark644

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 787
  • Geďnteresseerde buitenstaander
Reactie #13 Gepost op: 26 september 2005, 15:12:46
zo dat kunnen ze dan niet echt gebruiken daar, nog een verkeersongeval erbij ook. flink heen en weer scheuren voor die ovd  :)


StefanKleijer

  • Gast
Reactie #14 Gepost op: 26 september 2005, 15:14:44
Zeer grote brand in Weesp

 
Weesp - Op een bedrijventerrein in Weesp aan de Flevolaan is rond 14.00 uur een zeer grote brand uitgebroken. Een woordvoerder van de politie wist te vertellen dat het ging om een bedrijf wat decors maakt.

De brandweer is met groot materieel ter plaatse. Ook andere brandweerkorpsen zijn onderweg om de brandweer uit Weesp te assisteren. Later meer.

Bron: www.blikopnieuws.nl






Grote brand standbouwbedrijf Weesp
WEESP In een standbouwbedrijf aan de Flevolaan in Weesp is vanmiddag brand uitgebroken. Volgens een woordvoerder van de politie gaat het om een grote uitslaande brand. Alle mensen konden op tijd het gebouw uit komen. De politie kon nog geen nadere bijzonderheden geven.

Bron: www.rtvnh.nl


mike

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,931
Reactie #15 Gepost op: 26 september 2005, 15:15:56
Uitslaande brand Flevolaan in Weesp
Bij een bedrijf aan de Flevolaan in Weesp is maandagmiddag rond 14.00 uur brand uitgebroken. De brand zorgt voor een rookkolom die in heel Amsterdam en Amstelveen te zien is.
Volgens de politie woedt de brand in een standbouwbedrijf. Er is sprake van grote uitslaande brand. Alle mensen die in het bedrijfsgebouw aanwezig waren, konden op tijd naar buiten komen.
De brandweer is massaal uitgerukt en probeert een nabijgelegen groothandel in karton te sparen.

bron: AT5 text


Baz

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 110
Reactie #16 Gepost op: 26 september 2005, 15:19:05
Volgens mij loopt er toch echt een pyromaan daar in de Gooi en Vechtstreek..

4 grote branden in ruim 1 week tijd.. ;D ??? ???
alles op zijn tijd...


SirMark

  • HV-enthousiasteling en werkzaam in de uitvaartbranche.
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 942
Reactie #17 Gepost op: 26 september 2005, 15:23:35
Hier een fotootje.. vanuit Muiden. Ziet er lekker uit  ::)



[verwijderd door de admin]


Rémon Duivestein

  • Gast
Reactie #18 Gepost op: 26 september 2005, 15:37:49
Volgens mij loopt er toch echt een pyromaan daar in de Gooi en Vechtstreek..

4 grote branden in ruim 1 week tijd.. ;D ??? ???

Het wordt inderdaad erg opvallend.


ArieScanner

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,623
  • Met vriendelijke Groet, ArieScanner
    • Persmoment.nl - This is the moment!
Reactie #19 Gepost op: 26 september 2005, 15:50:16
Ik was TP, werd nier doorgelaten door politie, omdat ik zo slim was te zeggen dat ik van fotograaf van brandweer diemen was, maar die rukte niet uit hiervoor :) :D ;)

Er was om 15.15 uur weinig meer te zijn. Wel rook natuurlijk maar geen grote pluim. Dus geen foto's vanaf mijn kant, hoop ze wel nog te zien.

Vreemd eigenlijk, Brandweer Diemen zit op 5 minuten afstand rijden, maar werd niet gealarmeerd, Driemond ook niet, terwijl dat 2 minuten rijden is :-\ Weet iemand meer hiervoor?
Persmoment.nl - Fotografie: www.persmoment.nl  Brandweer Diemen Web-Log: www.kazernediemen.web-log.nl