Grote brand Weesp

Auteur Topic: Grote brand Weesp  (gelezen 9754 keer)

0 gebruikers (en 2 gasten bekijken dit topic.

pompbediende

  • Meerdere functies
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,263
Reactie #30 Gepost op: 26 september 2005, 17:04:23
Ik was TP, werd nier doorgelaten door politie, omdat ik zo slim was te zeggen dat ik van fotograaf van brandweer diemen was, maar die rukte niet uit hiervoor :) :D ;)

Er was om 15.15 uur weinig meer te zijn. Wel rook natuurlijk maar geen grote pluim. Dus geen foto's vanaf mijn kant, hoop ze wel nog te zien.

Vreemd eigenlijk, Brandweer Diemen zit op 5 minuten afstand rijden, maar werd niet gealarmeerd, Driemond ook niet, terwijl dat 2 minuten rijden is :-\ Weet iemand meer hiervoor?
Dat is ook de bedoeling neem ik aan, je kunt niet alle voertuigen wegtrekken, dan krijg je een groot zwart vak, en dus grote onderbezetting in dat gebied, mocht er daar nog een incident zich voordoen zal er toch een TAS heen moeten en dat met een betrekkelijk snelle tijd  ;)
Veiligheidsregio Zuid-Holland Zuid


Peter71

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 21,386
  • Hoofdbrandwacht
Reactie #31 Gepost op: 26 september 2005, 17:05:20
kan de regio Gooi&Vechtstreek niet acuut de regio Utrechtsland worden?  ;D ;D ;D

Ik wil ook een grote brand  :'( :'( ;D ;D ;D


janneman82

  • Gast
Reactie #32 Gepost op: 26 september 2005, 17:06:29
kan de regio Gooi&Vechtstreek niet acuut de regio Utrechtsland worden?  ;D ;D ;D

Ik wil ook een grote brand  :'( :'( ;D ;D ;D

Jou tijd komt ook vast nog wel ;) moet ik wel eerst ff gauw de capcode van Eemnes in mijn piepertje zetten anders mis ik hem 8)


Peter71

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 21,386
  • Hoofdbrandwacht
Reactie #33 Gepost op: 26 september 2005, 17:10:06
Jou tijd komt ook vast nog wel ;) moet ik wel eerst ff gauw de capcode van Eemnes in mijn piepertje zetten anders mis ik hem 8)
nou,volgens mij kun je het beter bij je eigen regio houden.Het is hier errug rustig  :-\ ;D ;D ;D


janneman82

  • Gast
Reactie #34 Gepost op: 26 september 2005, 17:15:43
nou,volgens mij kun je het beter bij je eigen regio houden.Het is hier errug rustig  :-\ ;D ;D ;D

Mocht het een pyromaan zijn heb je best kans dat ie ook is een keer richting de Brul gaat en Eemnes ligt dan toch redelijk dichtbij ;D


Peter71

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 21,386
  • Hoofdbrandwacht
Reactie #35 Gepost op: 26 september 2005, 17:19:04
Mocht het een pyromaan zijn heb je best kans dat ie ook is een keer richting de Brul gaat en Eemnes ligt dan toch redelijk dichtbij ;D
Tsja,laat ik maar om tactische redenen maar ff niks zeggen  ;D ;)


janneman82

  • Gast
Reactie #36 Gepost op: 26 september 2005, 17:21:22
Tsja,laat ik maar om tactische redenen maar ff niks zeggen  ;D ;)
 ;D altijd positief blijven ;D ;)


Peter71

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 21,386
  • Hoofdbrandwacht
Reactie #37 Gepost op: 26 september 2005, 17:23:00
Ik zat net de p2000berichten te lezen,en het valt me op dat deze brand als automaatje binnen is gekomen.En een tijdje later een 2e automaatje bij die decorbouwer vandaan is gekomen,wel aardig om te lezen


Peter71

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 21,386
  • Hoofdbrandwacht
Reactie #38 Gepost op: 26 september 2005, 17:57:52
  ;D altijd positief blijven ;D ;)
Voordeel is wel,nu dat half laren in weesp zit.Mocht er nu wat in Laren gebeuren is de kans groot dat wij daarvoor gepiept worden  8)Ondanks de regiogrenzen  ;D


ArieScanner

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,623
  • Met vriendelijke Groet, ArieScanner
    • Persmoment.nl - This is the moment!
Reactie #39 Gepost op: 26 september 2005, 17:58:19
Of de pyromaan komt richting Diemen ::) ;)

Ik ben er klaar voor... ;D
Persmoment.nl - Fotografie: www.persmoment.nl  Brandweer Diemen Web-Log: www.kazernediemen.web-log.nl