Alarmfase 2 YARA Sluiskil

Auteur Topic: Alarmfase 2 YARA Sluiskil  (gelezen 3364 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

Mark644

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 787
  • Geïnteresseerde buitenstaander
Reactie #10 Gepost op: 29 september 2005, 21:02:22
ah dus t klinkt erger dan t is, dat "alarmfase 2"  :P

code rood code rood!  :laugh: :P


Peter71

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 21,386
  • Hoofdbrandwacht
Reactie #11 Gepost op: 29 september 2005, 21:02:46
Maar werken ze daar met fase en niet gewoon de landelijke opschaal procedure ?

Het kan zijn dat de bedrijfsbrandweer in fases werken,aangezien het chemische industrie betreft.
En zolang de gemeente brandweer maar weet wat die fases inhouden is er niets aan de hand,die kunnen dan zop daarop inspelen


FireRobin

  • Hoofdbrandwacht
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,926
    • Facebookpagina Post Zuidlandstraat
Reactie #12 Gepost op: 29 september 2005, 21:15:15
Ja, ik weet ook niet precies wat die fases inhouden, misschien dat Ronald daar een antwoord op kan geven?
Brandweer Terneuzen post Zuidlandstraat | Bevelvoerder bedrijfsbrandweer Evos Terneuzen


firemanr

  • Gast
Reactie #13 Gepost op: 29 september 2005, 22:03:35
Pffff...ben ik weer....Slapen tot 15.00 uur..... om 16.00 uur melding brand, om 18.00 uur terug thuis, eten en om 19.00 uur weer naar de kazerne om te oefenen en nu weer op het werk om te werken...... :-X :-X
Het is me dagje wel. :P ;D

Maar die fases is vrij simel:

Fase 1 wordt hier gegeven als de bedrijfsbrandweer het zelf afkan en geen hulp nodig heeft van de gemeentebrandweer. Ook geen kans op uitbreiding

Fase 2 wordt gegeven als de bedrijfsbrandweer hulp nodig heeft van de gemeentebrandweer. Kans op uitbreiding op het bedrijf

Fase 3 wordt gegeven als de bedrijfsbrandweer hulp nodig heeft van de gemeentebrandweer. Kans op uitbreiding buiten het bedrijf.

 ;)