0 gebruikers (en 6 gasten bekijken dit topic.
In de auto doe ik er alle bevragingen op. Is een stuk sneller dan de telefoon, en je kan wat sneller ktn's er in gooien als je langs een file rijd.
Misschien een domme opmerking, maar ik zie het voordeel van de schermen drasitisch achteruitgaan met de komst van de MEOS telefoons. Behalve voor het navigeren en het meelezen van de melding (wat ook al met de MEOS kan) gebruik ik de schermen niet meer eigenlijk. Of zie ik nu iets over het hoofd?
Plus je batterij gaat minder snel leeg, het lezen van lange mutaties/registraties is makkelijker op een groter scherm etc etc
Bij de "oude" Tourans in de kofferbak. Geen handige plek. In de nieuwe zijn ze gelukkig wel weer bereikbaar.
Op de website van regio15 kwam ik een foto tegen van een nieuwe opvallende Transporter met dubbele cabine. Echter niet de bikersbus.Opvallend een mini lichtbak rechtsachter en linksvoor. Iemand een idee wat voor voertuig dit is ?Zie onderstaande link voor het artikel.https://regio15.nl/nieuws/demonstraties/33937/demonstranten-bestormen-terrein-opcw/