Sollicitanten Hoofdagent start Januari 2017

Auteur Topic: Sollicitanten Hoofdagent start Januari 2017  (gelezen 107565 keer)

0 gebruikers (en 4 gasten bekijken dit topic.

Joris94

• Sollicitant Hoofdagent Zeeland - West-Brabant
  • Forum gebruiker
Reactie #110 Gepost op: 16 juni 2016, 12:51:10
Citaat van: Reckimo link=msg=1430357 date=1466064407

*offtopic; hoe krijgt iedereen onderin z'n post die balk van het traject?

Je moet de volgende tekst in het vakje van de 'handtekening' zetten. Alleen de spatie tussen de [] moet je even weghalen  :)

[ b]Sollicitatie Hoofdagent Regio [/b ]
[ img]http://forum.infopolitie.nl/images/stappen/stap1.png[/img ]
Sollicitatie Hoofdagent Zeeland - West-Brabant

Rufes

• Forum gebruiker
  • Freelance Persfotograaf
    • 112-Uitgeest
Reactie #111 Gepost op: 16 juni 2016, 16:28:51
Nog even een vraag over de voor-opleiding. Heb zelf een MBO niveau 3+4 diploma, en ik heb een NCOI MHBO Middle Management diploma (een MBO opleiding met HBO studiepunten) Dus ik netjes even met W&S gebeld of ik het MHBO diploma als hoogste diploma kon invullen. Echter kreeg ik te horen dat een NCOI diploma niet wordt geaccepteerd? Maar de diploma’s en getuigschriften van NCOI zijn bij wet gelijkgesteld aan die van andere reguliere opleidingen.

Al met al denk ik niet dat deze opleiding meer toevoegt aan m`n MBO 3+4 maar was wel verbaast dat het niet geaccepteerd werd. Uiteindelijk netjes MBO4 ingevuld.

louise32

• Forum gebruiker
Reactie #112 Gepost op: 16 juni 2016, 23:17:38
Citaat van: Rufes link=msg=1430416 date=1466087331
Nog even een vraag over de voor-opleiding. Heb zelf een MBO niveau 3+4 diploma, en ik heb een NCOI MHBO Middle Management diploma (een MBO opleiding met HBO studiepunten) Dus ik netjes even met W&S gebeld of ik het MHBO diploma als hoogste diploma kon invullen. Echter kreeg ik te horen dat een NCOI diploma niet wordt geaccepteerd? Maar de diploma’s en getuigschriften van NCOI zijn bij wet gelijkgesteld aan die van andere reguliere opleidingen.

Al met al denk ik niet dat deze opleiding meer toevoegt aan m`n MBO 3+4 maar was wel verbaast dat het niet geaccepteerd werd. Uiteindelijk netjes MBO4 ingevuld.

Klopt dat NCOI gelijkgesteld is net als de regulieren opleiding, maar dat betekend niet dat dat geldt voor alle opleidingen die ze aanbieden... Klinkt gek misschien hè! Volgens mij werkt het wettelijk gezien dat een opleiding een crebo nummer moet hebben, misschien dat je daar eens naar kan kijken/vragen bij de NCOI? Al met al heb je aan je mbo 4 natuurlijk ook genoeg maar ik snap je verwarring. Succes met de sollicitatie :)

Simone

• Junior gebruiker
  • **
Reactie #113 Gepost op: 17 juni 2016, 13:40:38
Citaat van: liees link=msg=1430228 date=1466008183
Betreft het computersysteem, dit zal deels gebeuren denk ik om alle sollicitaties te screenen. Dat zal denk ik dan alleen gebeuren betreft diploma. Op moment dat je diploma vergeten bent toe te voegen of iets dergelijks wordt je al niet meegenomen. Denk dat het op die manier wordt 'gesorteerd' en misschien alles per regio en geslacht.

Begint nu wel spannend te worden.. Eens kijken of we eerst een mail krijgen met aantallen/uitstelling of al meteen al de uitslag. Nogmaals succes allemaal!

Lijkt me niet dat diploma de doorslag is voor de briefselectie, in ieder geval wordt je niet meteen afgewezen als je die niet hebt bijgevoegd. Toen ik solliciteerde 2 jaar geleden, was ik net 18, zat in mijn examenjaar VWO en had nog geen diploma omdat ik vlak voor de examens solliciteerde. Ik heb dus ook geen diploma kunnen bijvoegen en kwam alsnog door de briefselectie.

liees

• Sollicitant Hoofdagent
  • Forum gebruiker
Reactie #114 Gepost op: 17 juni 2016, 17:30:56
Citaat van: Simone link=msg=1430658 date=1466163638
Lijkt me niet dat diploma de doorslag is voor de briefselectie, in ieder geval wordt je niet meteen afgewezen als je die niet hebt bijgevoegd. Toen ik solliciteerde 2 jaar geleden, was ik net 18, zat in mijn examenjaar VWO en had nog geen diploma omdat ik vlak voor de examens solliciteerde. Ik heb dus ook geen diploma kunnen bijvoegen en kwam alsnog door de briefselectie.

Meen je? Tegen mij was toen verteld dat het aan mijn diploma kon liggen etc.. Alleen maar pluspuntje nu gelukkig voor me aangezien ik MBO4 diploma bijnaa heb en dus ook nog niet heb kunnen toevoegen. Thanks!

Joris94

• Sollicitant Hoofdagent Zeeland - West-Brabant
  • Forum gebruiker
Reactie #115 Gepost op: 19 juni 2016, 14:49:52
Nog 1 weekje wachten. Ik ben benieuwd wat we te horen krijgen. Toch al een uitslag of een verlenging
Sollicitatie Hoofdagent Zeeland - West-Brabant

Green Arrow

• Junior gebruiker
  • **
  • Sollicitant Hoofdagent Midden-Nederland
Reactie #116 Gepost op: 19 juni 2016, 15:00:31
Spannend inderdaad! Ik ben benieuwd of ze het redden in twee weken tijd. We horen het vanzelf!
Sollicitatie Hoofdagent Midden-Nederland  

Stephanbk

• Sollicitant Agent
  • Junior gebruiker
  • **
Reactie #117 Gepost op: 19 juni 2016, 18:53:36
Citaat van: Green Arrow link=msg=1430961 date=1466341231
Spannend inderdaad! Ik ben benieuwd of ze het redden in twee weken tijd. We horen het vanzelf!

Inderdaad erg spannend. Ben benieuwd of het me lukt in de eerste keer of dat ik net zoals anderen het eerst 5 keer moet doen voordat ik er doorheen kom. Trouwens Green Arrow. Je moet even de spaties weghalen tussen de []. Zo komt je plaatje er niet te staan!

Sherman

• Sollicitant Hoofdagent Den Haag
  • Junior gebruiker
  • **
Reactie #118 Gepost op: 19 juni 2016, 19:13:19
Citaat van: Stephanbk link=msg=1430985 date=1466355216
Inderdaad erg spannend. Ben benieuwd of het me lukt in de eerste keer of dat ik net zoals anderen het eerst 5 keer moet doen voordat ik er doorheen kom. Trouwens Green Arrow. Je moet even de spaties weghalen tussen de []. Zo komt je plaatje er niet te staan!

Je ziet soms verhalen... Ik hoop op het beste, maar met de instelling dat de kans bestaat dat je niet door de briefselectie heen komt en het evt. een volgende keer moet proberen, zorgt er misschien voor dat de mogelijke klap zachter aan komt... Ik ben erg benieuwd ook! :D
Sollicitant Hoofdagent regio Den Haag  

liees

• Sollicitant Hoofdagent
  • Forum gebruiker
Reactie #119 Gepost op: 20 juni 2016, 08:45:58
de spanning begins.. ben heel benieuwd of het eerst een uitstelling gaat worden met aantallen in de mail vernoemd of al meteen selectie!

Nogmaals succes allemaal