Sollicitanten Hoofdagent start Januari 2017

Auteur Topic: Sollicitanten Hoofdagent start Januari 2017  (gelezen 107566 keer)

0 gebruikers (en 4 gasten bekijken dit topic.

Achillius

• Forum gebruiker
Reactie #140 Gepost op: 27 juni 2016, 00:47:57
Citaat van: Carlos link=msg=1432284 date=1466974011
Zoals Sheppard al aangeeft, de test is erg vanzelfsprekend en vertelt je precies wat je nodig hebt.

Als je niveau 5 haalt heb je een mooie BASIS voor de Sporttest. Wat ik zelf het belangrijkste vind bij de sporttest is doorzettingsvermogen. Dat heb je of dat heb je niet.

Succes  O0
Met de test oefen je natuurlijk niet met de attributen die op het parcours neergelegd zijn. Dus ben benieuwd hoe zwaar de kar is en de ballen die je moet verplaatsen. En opgeven is nooit een optie. Met mijn doorzettingsvermogen zit het uitstekend  ;).

Carlos

• Aspirant Hoofdagent Regio Limburg
  • Forum gebruiker
Reactie #141 Gepost op: 27 juni 2016, 09:44:17
Citaat van: Achillius link=msg=1432331 date=1466981277
Met de test oefen je natuurlijk niet met de attributen die op het parcours neergelegd zijn. Dus ben benieuwd hoe zwaar de kar is en de ballen die je moet verplaatsen. En opgeven is nooit een optie. Met mijn doorzettingsvermogen zit het uitstekend  ;).

Citaat van: Achillius link=msg=1432329 date=1466980900
Dat is niet de vraag, het gaat er mij met name om of de app alleen voldoende is in de praktijk om de test te halen. En waarom zou je iets lezen dat tegen je gezegd wordt, dat raakt natuurlijk kant noch wal.

De app geeft je luister instructies, maar ook visueel af en toe. Ik zou zeggen: zet de app eens aan en kijk dan wat voor instructies er gegeven worden en wat er wordt vertelt.

Maar nogmaals, of de app alleen voldoende is om de sporttest te halen is al meerdere malen antwoord op gegeven, de app geeft er zelf ook antwoord op  ;)

Als je wilt weten hoe zwaar alles is zou ik je adviseren even wat research te doen. Je kan op internet zat instructie video's vinden van het parkour dat je moet afleggen en daarbij wordt alles voor je uitgelegd
Aspirant Hoofdagent Limburg  

Daniel!

• i.o.
  • Senior gebruiker
Reactie #142 Gepost op: 27 juni 2016, 18:25:34
Of huur een keer een gymzaal bij de plaatselijke club/vereniging voor een uur en zet dan het parcours uit O0

Stephanbk

• Sollicitant Agent
  • Junior gebruiker
  • **
Reactie #143 Gepost op: 27 juni 2016, 19:03:07
Ik heb het parcours zelf uitgezet. Kwam erachter dat het toch wel erg hielp om het normale hardlopen te vervangen in interval. Ik heb hierdoor vooruitgang geboekt.  Ook kracht training helpt, en dan heb ik het vooral over de bovenbenen omdat die gaan verzuren door de vele klappen die het moeten opvangen. Misschien heb je hier wat aan. Daarnaast hebt het ook enorm om je in te lezen ik heb alles eigenlijk uitgezocht vanwege de vele mensen die hier een topic over hebben gestart.

Ciara1976

• Junior gebruiker
  • **
Reactie #144 Gepost op: 27 juni 2016, 21:16:35
Citaat van: Achillius link=msg=1429791 date=1465847225
Besef wel dat er heel wat vmbo'ers solliciteren met een slechte motivatie.
De vier kernwaarden inzetten dat heb ik gedaan en ik heb advies gevraagd aan paar agenten .

liees

• Sollicitant Hoofdagent
  • Forum gebruiker
Reactie #145 Gepost op: 28 juni 2016, 19:58:23
Spannend..
Nog iets meer dan een week dan weten we het.
ik heb zelf ook de kernwaarden benoemd en voorbeelden gebruikt alleen je weet niet of het genoeg is..
Er is in ieder geval wel een daling betreft sollicitanten vergeleken met januari.
Daarnaast heb ik van een agent gehoord dat er eind november weer vacatures komen dus mocht je er niet doorheen zijn, keep your head up!

Joris94

• Sollicitant Hoofdagent Zeeland - West-Brabant
  • Forum gebruiker
Reactie #146 Gepost op: 30 juni 2016, 15:21:52
Ze maken het goed spannend  :D
Sollicitatie Hoofdagent Zeeland - West-Brabant

liees

• Sollicitant Hoofdagent
  • Forum gebruiker
Reactie #147 Gepost op: 30 juni 2016, 15:33:38
Citaat van: Joris94 link=msg=1433341 date=1467292912
Ze maken het goed spannend  :D

Denk net zoals de vorige keer dat we waarschijnlijk pas op de laatste dag wat te horen krijgen.. of anders misschien vanaf volgende week woensdag al wat maar eerder niet denk ik haha

Arrow

• Aspirant Hoofdagent Eenheid Den-Haag
  • Forum gebruiker
Reactie #148 Gepost op: 30 juni 2016, 15:53:38
Ondanks een positief rapport niet geselecteerd voor het eindgesprek. Ik heb daarom meteen opnieuw gereageerd op de vacature hoofdagent die enkele dagen later sloot. En heb zojuist bericht gekregen dat ik geselecteerd ben uit de ruim 3000 reacties. Hopelijk dit keer meer succes  :)

Achillius

• Forum gebruiker
Reactie #149 Gepost op: 30 juni 2016, 16:00:54
Ook geselecteerd, nu gaat het dus echt beginnen :).