Sollicitanten Hoofdagent start Januari 2017

Auteur Topic: Sollicitanten Hoofdagent start Januari 2017  (gelezen 107581 keer)

0 gebruikers (en 3 gasten bekijken dit topic.

Reckimo

• Junior gebruiker
  • **
Reactie #180 Gepost op: 1 juli 2016, 09:22:03
Helaas ook niet geselecteerd....  :'(

Mensen met een dubbele nationaliteit hebben wel degelijk een "voorsprongetje". Laatst was de hoogste baas van de nationale politie nog bij nieuwsuur te gast, en daar werd dit probleem ook aangekaart en dat daar wat aan gedaan werd (uitzending van vorige week woensdag). Maar uiteraard moeten ook zij zich nog eerst door de selectie heen wurgen. Echter ben ik wel van mening dat ze moeten selecteren op kwaliteit en niet met de onderbuik gevoelens van: onze weerspiegeling klopt niet, dus daar moet wat aan gedaan worden.

Koppies omhoog en volgende keer weer proberen  ;)
Sollicitatie Hoofdagent Regio Midden-Nederland  

Rik1986

• Junior gebruiker
  • **
Reactie #181 Gepost op: 1 juli 2016, 09:35:55
Citaat van: louise32 link=msg=1433493 date=1467335032
Geen voorrang maar wel een pluspuntje.. Zie vrij weinig verschil!! ::)

Lekker politiek correct antwoord...

Charlie

• Forum gebruiker
Reactie #182 Gepost op: 1 juli 2016, 11:36:53
Hoe vervelend het ook voor je is dat je niet bent geselecteerd, je kunt niet zeggen dat er positieve discriminatie in het spel is tenzij je zeker weet dat iemand met mindere kwaliteiten, maar dubbele culturele achtergrond, boven jou is gekozen. Maak er niet iets negatiefs van, leg de verantwoordelijkheid niet bij iemand anders, maar zorg ervoor dat je de tijd neemt om beter te worden, meer ervaring op te doen en te werken aan je cv. Bepaal ook voor jezelf hoeveel tijd van je leven je hieraan wilt spenderen. Voor je het weet heb je tien keer gesolliciteerd, tien keer afgewezen en heb je een hekel aan de wereld en jezelf  O0
Aspirant

Carlos

• Aspirant Hoofdagent Regio Limburg
  • Forum gebruiker
Reactie #183 Gepost op: 1 juli 2016, 12:17:43
Citaat van: louise32 link=msg=1433493 date=1467335032
Geen voorrang maar wel een pluspuntje.. Zie vrij weinig verschil!! ::)

Dan zul je toch eens goed terug moeten lezen wat ik heb gezegd of het verschil tussen de woorden opzoeken  ;)
Aspirant Hoofdagent Limburg  

Stephanbk

• Sollicitant Agent
  • Junior gebruiker
  • **
Reactie #184 Gepost op: 1 juli 2016, 12:38:29
Helaas niet geselecteerd. Baal er van maar er zijn wel ergere dingen in het leven. Krijgen nog genoeg kansen om het te proberen dus ga met zijn alle niet wijzen het ligt aan hoe w&s mensen selecteert. Want dan ben je het begrip kwijt van een motivatie sturen. Je moet er de volgende keer gewoon voor zorgen dat er geen persoon meer geschikt is als jou voor de baan.

Ook ik heb me bedenkingen maar denk dat je nu bij jezelf moet nagaan waar kan ik me nog meer in verbeteren. Ik heb bijvoorbeeld nog geen rijbewijs, dus die ga ik halen en de volgende keer dat ze open gaan kan ik mijn MBO 4 laten zien bij ze.

Er zijn altijd punten waar je als persoon in kunt verbeteren. Schuif het dus niet af op een ander slag mensen die er wel doorheen komen. Want hoe je het went of keert, iedereen kan agent worden. Dus ook jij.

Zo sta ik erin. Wens iedereen ontzettend veel succes in zijn verdere procedure. Make your dreams come true!

Len86

• Sollicitant Hoofdagent Midden-Nederland
  • Nieuwe gebruiker
  • *
  • Disclaimer: There's no business like showbusiness
Reactie #185 Gepost op: 1 juli 2016, 13:32:27
Ook niet geselecteerd helaas. Dit was de eerste poging, erg jammer, maar koppie omhoog en de volgende keer weer proberen!

Aan iedereen die ook niet geselecteerd is: gewoon voor gaan!
Aan iedereen die wel door is: heel veel succes!  O0
Sollicitatie Hoofdagent Midden-Nederland

liees

• Sollicitant Hoofdagent
  • Forum gebruiker
Reactie #186 Gepost op: 1 juli 2016, 21:54:28
Kan iemand mij misschien vertellen hoe het werkt betreft het selecteren op basis van regio?
Lijkt me redelijk logisch maar vroeg me toch af hoe en wat..
Landelijk hadden ze 144 plaatsen maar het kan dus zijn dat ze voor Oost nl bijvoorbeeld maar 10 plaatsen hadden en dan mogen er 100 mensen ongeveer door uit alle kandidaten die uit Oost nl komen?

Carlos

• Forum gebruiker
Reactie #187 Gepost op: 1 juli 2016, 22:04:26
Citaat van: liees link=msg=1433784 date=1467402868
Kan iemand mij misschien vertellen hoe het werkt betreft het selecteren op basis van regio?
Lijkt me redelijk logisch maar vroeg me toch af hoe en wat..
Landelijk hadden ze 144 plaatsen maar het kan dus zijn dat ze voor Oost nl bijvoorbeeld maar 10 plaatsen hadden en dan mogen er 100 mensen ongeveer door uit alle kandidaten die uit Oost nl komen?

Denk helaas niet dat iemand je hier echt een duidelijk antwoord op kan geven, aangezien dit nog erg onduidelijk is

Hoeveel mensen er door mogen, door de briefselectie weet niemand. Wel is het zo dan niet elke regio het zelfde aantal plaatsen beschikbaar heeft. Zo kan LIM bijv. 10 plaatsen hebben en Oost Br. 20

Het enigste wat er is gezegd is dat er gemiddeld 10 kandidaten nodig zijn, om 1 plek te vervullen. Maar of dit al van toepassing is bij de briefselectie of er na pas durf ik je niet te vertellen

Helaas is dit alles wat ik weet

daniquevh

• Sollicitant agent feb 2022
  • Forum gebruiker
Reactie #188 Gepost op: 1 juli 2016, 23:58:11
Het is echter wel een beetje raar dat je bij je sollicitatie de achtergrond van je ouders moet invullen?

Carlos

• Forum gebruiker
Reactie #189 Gepost op: 2 juli 2016, 00:06:44
Citaat van: daniquevh link=msg=1433828 date=1467410291
Het is echter wel een beetje raar dat je bij je sollicitatie de achtergrond van je ouders moet invullen?

Waarom zou dat raar zijn?

Bij het BGO wordt zelfs je hele familie nagetrokken en onder de loep genomen  :)