Sollicitanten Hoofdagent start Januari 2017

Auteur Topic: Sollicitanten Hoofdagent start Januari 2017  (gelezen 107617 keer)

0 gebruikers (en 2 gasten bekijken dit topic.

Tomk93

• Brigadier
  • Forum gebruiker
Reactie #310 Gepost op: 16 augustus 2016, 16:53:02
Citaat van: maarten43 link=msg=1442937 date=1471357861
Vanochtend deel B gehad, rollenspel ging naar mijn gevoel goed.. psychologisch gesprek heb ik een dubbel gevoel over, ik merkte dat de psychologe competentie voor competentie af ging. Zit nu in een beetje spanning.. we shall see :)

Netjes! Dat gevoel had ik ook. Heb vandaag toevallig uitslag gekregen (vorige week dinsdag deel B gehad) en heb te horen gekregen dat ik geschikt ben voor de politie.
Nu nog maar even afwachten of dit genoeg is om door te gaan naar het volgende onderdeel.

De sporttest liep ik in 2.39 minuten en heb voor mijn taaltesten het niveau B2 behaald. Bij de cognitieve test heb ik een score van 19 behaald. Dit zijn naar mijn idee redelijk hoge scores.

Bij deel B heb ik veel 4en en 5en gescoord. Ze toetsen dus echt per onderdeel en dit moet je goed kunnen beargumenteren. Je krijgt vervolgens een score van 1-7.
Naar mijn idee dus redelijke hoge scores bij deel A en bij deel B zit ik bij de gemiddelde. Nu maar hopen dat dit genoeg is.

Sinasappelsab

• Junior gebruiker
  • **
Reactie #311 Gepost op: 16 augustus 2016, 18:03:21
Ik heb zojuist m'n rapport gehad. Niet door. Scoorde op stressbestendigheid ontoereikend. Beetje zuur want de rest was allemaal zeer goed. Ook m'n sporttest een mooie tijd van 3.07 en capaciteiten test 18 punten en C1/C2 op taaltoets.

Een vriendin van me is 6 jaar geleden afgewezen op niveau 4 omdat ze laag scoorde op integriteit, maar mocht toen alsnog starten op niveau 3 en is toen doorgereden naar 4.

Achja beetje balen maar goed. Succes voor alle andere die nog in de procedure zitten!

R.3144

• Onderofficier KMar
  • Forum gebruiker
Reactie #312 Gepost op: 16 augustus 2016, 18:05:44
Spannend allemaal,  gisteren selectiedag B gehad,  goed gevoel over,  nu wachten op het rapport.  Begreep wel dat bij geschiktheid er alsnog de beste uitgezocht worden ivm de beperkte opleidingsplaatsen.

maarten43

• Forum gebruiker
Reactie #313 Gepost op: 16 augustus 2016, 19:01:07
Citaat van: Sinasappelsab link=msg=1442946 date=1471363401
Ik heb zojuist m'n rapport gehad. Niet door. Scoorde op stressbestendigheid ontoereikend. Beetje zuur want de rest was allemaal zeer goed. Ook m'n sporttest een mooie tijd van 3.07 en capaciteiten test 18 punten en C1/C2 op taaltoets.

Een vriendin van me is 6 jaar geleden afgewezen op niveau 4 omdat ze laag scoorde op integriteit, maar mocht toen alsnog starten op niveau 3 en is toen doorgereden naar 4.

Achja beetje balen maar goed. Succes voor alle andere die nog in de procedure zitten!

Wat balen zeg.. Volgend jaar weer? Dan heb jij ook snel je uitslag gekregen! je hebt vorige week pas selectiedag a gehad toch?

Citaat van: R.3144 link=msg=1442947 date=1471363544
Spannend allemaal,  gisteren selectiedag B gehad,  goed gevoel over,  nu wachten op het rapport.  Begreep wel dat bij geschiktheid er alsnog de beste uitgezocht worden ivm de beperkte opleidingsplaatsen.

De beste worden uitgekozen inderdaad, maakt het allemaal nog net iets spannender

Wijkiepedia

• koninklijke Marechaussee
  • Junior gebruiker
  • **
Reactie #314 Gepost op: 17 augustus 2016, 05:40:13
Citaat van: Tomk93 link=msg=1442940 date=1471359182
Netjes! Dat gevoel had ik ook. Heb vandaag toevallig uitslag gekregen (vorige week dinsdag deel B gehad) en heb te horen gekregen dat ik geschikt ben voor de politie.
Nu nog maar even afwachten of dit genoeg is om door te gaan naar het volgende onderdeel.

De sporttest liep ik in 2.39 minuten en heb voor mijn taaltesten het niveau B2 behaald. Bij de cognitieve test heb ik een score van 19 behaald. Dit zijn naar mijn idee redelijk hoge scores.

Bij deel B heb ik veel 4en en 5en gescoord. Ze toetsen dus echt per onderdeel en dit moet je goed kunnen beargumenteren. Je krijgt vervolgens een score van 1-7.
Naar mijn idee dus redelijke hoge scores bij deel A en bij deel B zit ik bij de gemiddelde. Nu maar hopen dat dit genoeg is.

Gefeliciteerd!!!, ziet er netjes uit. Ik heb mijn raport ook vorige week mogen ontvangen met ongeveer zelfde score. Hoeveel punten had jij gescoord bij het tabel met competenties?.

Achillius

• Forum gebruiker
Reactie #315 Gepost op: 17 augustus 2016, 11:59:16
Cognitieve gedeelte 17/20, taaltoets c1 en b2, sporttest was 3:07 en op het psychologische deel op de meeste onderdelen een 4 of en 5 gescoord alleen op een onderdeel een 3. Of te wel ik mag het volgend jaar opnieuw doen. En dit keer vol voor Amsterdam gaan, Noord-Holland was eigenlijk wel een tweede keuze. Maar het komt goed.

Wijkiepedia

• koninklijke Marechaussee
  • Junior gebruiker
  • **
Reactie #316 Gepost op: 17 augustus 2016, 13:13:16
Citaat van: Achillius link=msg=1443046 date=1471427956
Cognitieve gedeelte 17/20, taaltoets c1 en b2, sporttest was 3:07 en op het psychologische deel op de meeste onderdelen een 4 of en 5 gescoord alleen op een onderdeel een 3. Of te wel ik mag het volgend jaar opnieuw doen. En dit keer vol voor Amsterdam gaan, Noord-Holland was eigenlijk wel een tweede keuze. Maar het komt goed.

Aah balen man, dit is ook mijn 2e keer. Waar had je 3punten op dan?

olafgr

• Junior gebruiker
  • **
Reactie #317 Gepost op: 17 augustus 2016, 15:00:31
Zo, na lang mee te hebben gelezen ook maar mijn eerste post hier.
1,5 week terug deel A gehad waar ik doorheen ben gekomen en gister heb ik deel B afgerond. Ik vind het erg frustrerend (maar ik snap het volkomen) dat je niks te horen krijgt over je indruk of je prestaties tijdens het rollenspel. Nu is het dus maar afwachten.

Ik heb 1 tot 2 weken voorbij horen komen voordat je je rapport krijgt, maar ook 2-3 weken. Is daar iets over te zeggen? Krijg je het rapport per post?

Tomk93

• Brigadier
  • Forum gebruiker
Reactie #318 Gepost op: 17 augustus 2016, 17:14:02
Citaat van: Wijkiepedia link=msg=1443002 date=1471405213
Gefeliciteerd!!!, ziet er netjes uit. Ik heb mijn raport ook vorige week mogen ontvangen met ongeveer zelfde score. Hoeveel punten had jij gescoord bij het tabel met competenties?.

Dankjewel! Jij ook gefeliciteerd!
Ik heb bij de competenties in totaal 40 punten gescoord met uitzondering van communicatieve vaardigheden en zelfinzicht (als ik die twee mee tel kom ik op 49 uit).
Hoeveel heb jij daar gescoord?

Tomk93

• Brigadier
  • Forum gebruiker
Reactie #319 Gepost op: 17 augustus 2016, 17:15:10
Citaat van: olafgr link=msg=1443058 date=1471438831
Zo, na lang mee te hebben gelezen ook maar mijn eerste post hier.
1,5 week terug deel A gehad waar ik doorheen ben gekomen en gister heb ik deel B afgerond. Ik vind het erg frustrerend (maar ik snap het volkomen) dat je niks te horen krijgt over je indruk of je prestaties tijdens het rollenspel. Nu is het dus maar afwachten.

Ik heb 1 tot 2 weken voorbij horen komen voordat je je rapport krijgt, maar ook 2-3 weken. Is daar iets over te zeggen? Krijg je het rapport per post?

Vorige week dinsdag deel B gehad. Afgelopen dinsdag kreeg ik al het rapport (een week dus). Maar dit zal wel verschillen per persoon.