Sollicitanten Hoofdagent start Januari 2017

Auteur Topic: Sollicitanten Hoofdagent start Januari 2017  (gelezen 107588 keer)

0 gebruikers (en 3 gasten bekijken dit topic.

@Tom

• Forum gebruiker
Reactie #530 Gepost op: 13 november 2016, 14:12:10
Ze hebben bij mij geen referenten gebeld. Waarschijnlijk willen ze de mogelijkheid hebben en bellen ze evt. als ze een onduidelijk beeld hebben.

razz11

• Junior gebruiker
  • **
Reactie #531 Gepost op: 13 november 2016, 19:19:20
Citaat van: Bris. link=msg=1461185 date=1479028970
Leuk een medestudent! Volg je de volledige opleiding of heb je een korte versie? Ik kan zelf niet wachten om te mogen beginnen. Vooral na al deze keuringen/selectie dagen die we hebben moeten doorlopen.
De uitslag zou met een week bekend zijn, dus ik hoop rond woensdag of donderdag de uitslag te ontvangen.

Ja super leuk! Ik ga de volledige opleiding volgen ondanks dat ik een htv diploma op zak heb, helaas hadden ze toen ik afstudeerde nog niet de mogelijkheid voor de verkorte opleiding. Ga jij wel de verkorte versie doen?
Fijn dat ze dan binnen een week de uitslag geven, eindelijk een einde aan de procedure haha. Spannend hoor!

Jim1

• Forum gebruiker
Reactie #532 Gepost op: 13 november 2016, 20:10:31
Citaat van: razz11 link=msg=1461247 date=1479061160
Ja super leuk! Ik ga de volledige opleiding volgen ondanks dat ik een htv diploma op zak heb, helaas hadden ze toen ik afstudeerde nog niet de mogelijkheid voor de verkorte opleiding. Ga jij wel de verkorte versie doen?
Fijn dat ze dan binnen een week de uitslag geven, eindelijk een einde aan de procedure haha. Spannend hoor!
Ik zou dat niet als 'helaas' zien maar als een grote +.
Je komt straks voor het 'eerst' straat in politie-uniform. De uniformgewenning de eerste paar maanden is een belangrijk deel van de opleiding. Ik vind het belachelijk dat je met de HTV-P vooropleiding direct instroomt in een tertiel waarbij je de schaduwnoodhulp gaat rijden. Voordat je goed en wel hebt geleerd om een bon te schrijven of alleen te surveilleren, rijd je al naar meldingen toe. Neem de kennis en kunde uit de HTV-P mee naar de opleiding maar laat je vooral opleiden tot politieagent en niet tot een halve....

Tomk93

• Brigadier
  • Forum gebruiker
Reactie #533 Gepost op: 13 november 2016, 22:42:08
Bij mij werd verteld dat ze verplicht waren om referenten te bellen. Ook al is het er maar één. Kreeg overigens de dag na het gesprek al de uitslag. In die tussentijd hadden ze één referent gebeld.

louise32

• Forum gebruiker
Reactie #534 Gepost op: 14 november 2016, 21:37:03
Citaat van: Jim1 link=msg=1461257 date=1479064231
Ik zou dat niet als 'helaas' zien maar als een grote +.
Je komt straks voor het 'eerst' straat in politie-uniform. De uniformgewenning de eerste paar maanden is een belangrijk deel van de opleiding. Ik vind het belachelijk dat je met de HTV-P vooropleiding direct instroomt in een tertiel waarbij je de schaduwnoodhulp gaat rijden. Voordat je goed en wel hebt geleerd om een bon te schrijven of alleen te surveilleren, rijd je al naar meldingen toe. Neem de kennis en kunde uit de HTV-P mee naar de opleiding maar laat je vooral opleiden tot politieagent en niet tot een halve....

Precies, mijn gedachten ook! ;)

@Tom

• Forum gebruiker
Reactie #535 Gepost op: 15 november 2016, 16:52:08
Ik baal er voornamelijk van dat ik nog geen afspraak heb kunnen maken om mijn uniform te passen: "de systemen lopen wat achter".  :(

Tomk93

• Brigadier
  • Forum gebruiker
Reactie #536 Gepost op: 15 november 2016, 16:53:14
Citaat van: @Tom link=msg=1461491 date=1479225128
Ik baal er voornamelijk van dat ik nog geen afspraak heb kunnen maken om mijn uniform te passen: "de systemen lopen wat achter".  :(

Zelfde probleem hier. 4 november mail gehad met de aanstelling en de mededeling dat ik z.s.m. moest bellen voor het uniform.
Twee weken later en ik sta nog steeds niet in de systemen.

razz11

• Junior gebruiker
  • **
Reactie #537 Gepost op: 15 november 2016, 20:26:24
Citaat van: louise32 link=msg=1461381 date=1479155823
Precies, mijn gedachten ook! ;)
Zo Had ik het inderdaad nog niet bekeken, maar ik moet ook zeggen dat ik het nu wel fijn vind dat ik gewoon bij jaar 1 begin. Het Is alweer 4,5 jaar geleden dat ik mijn htv diploma haalde en heb daarna een totaal andere opleiding gedaan dus ik moet even goed mijn geheugen opfrissen wat betreft wetskennis haha

Ciro94

• Aspirant Hoofdagent Eenheid Rotterdam
  • Junior gebruiker
  • **
Reactie #538 Gepost op: 15 november 2016, 23:01:18
Citaat van: Tomk93 link=msg=1461492 date=1479225194
Zelfde probleem hier. 4 november mail gehad met de aanstelling en de mededeling dat ik z.s.m. moest bellen voor het uniform.
Twee weken later en ik sta nog steeds niet in de systemen.

Ik had van W&S begrepen dat als we deze week nog niet in de systemen staan, dat we even naar de eenheid moeten bellen om het aan te geven. Ze zeiden er wel bij dat we niet de enigste waren en we even geduld moesten hebben..

maarten43

• Forum gebruiker
Reactie #539 Gepost op: 17 november 2016, 10:19:11
Citaat van: Bris. link=msg=1461185 date=1479028970
Leuk een medestudent! Volg je de volledige opleiding of heb je een korte versie? Ik kan zelf niet wachten om te mogen beginnen. Vooral na al deze keuringen/selectie dagen die we hebben moeten doorlopen.
De uitslag zou met een week bekend zijn, dus ik hoop rond woensdag of donderdag de uitslag te ontvangen.

al uitslag gekregen? :)