Sollicitanten Hoofdagent start Januari 2017

Auteur Topic: Sollicitanten Hoofdagent start Januari 2017  (gelezen 107589 keer)

0 gebruikers (en 4 gasten bekijken dit topic.

@Tom

• Forum gebruiker
Reactie #570 Gepost op: 29 november 2016, 13:12:39
Plotseling komt er best wel vaart achter! Ga donderdag mijn toegangspas al halen voor mijn stageplek.
Dit terwijl we toch de eerste 8 maanden op school zitten en er volgens mij andere zaken beter eerst geregeld kunnen worden :-X

Al meer mensen hierover bericht gehad?

Maandag eindelijk kleding passen! :D

Tomk93

• Brigadier
  • Forum gebruiker
Reactie #571 Gepost op: 29 november 2016, 13:21:56
Citaat van: @Tom link=msg=1463688 date=1480421559
Plotseling komt er best wel vaart achter! Ga donderdag mijn toegangspas al halen voor mijn stageplek.
Dit terwijl we toch de eerste 8 maanden op school zitten en er volgens mij andere zaken beter eerst geregeld kunnen worden :-X

Wow.. ik heb na 4 weken eindelijk een datum kunnen inplannen om het uniform te passen.
Ik weet daarnaast nog helemaal niks behalve dan dat de opleiding in week 5 start.....

Ciro94

• Aspirant Hoofdagent Eenheid Rotterdam
  • Junior gebruiker
  • **
Reactie #572 Gepost op: 29 november 2016, 14:02:53
Wow, dat is wel heel vlot! Ik heb alleen een kledingafspraak staan en verder nog niets.

Dsabella

• Junior gebruiker
  • **
Reactie #573 Gepost op: 30 november 2016, 13:23:42
Citaat van: @Tom link=msg=1463688 date=1480421559

Ik heb een formulier en pasfoto moeten doorsturen voor het aanmaken van de toegangspas, en aankomende dinsdag uniform passen.
Ik heb wel een beetje het idee dat het allemaal door elkaar loopt. Heb geen idee wat ik straks nog moet doen of waar ik op moet wachten :P

razz11

• Junior gebruiker
  • **
Reactie #574 Gepost op: 1 december 2016, 08:25:34
Citaat van: Bris. link=msg=1462963 date=1480021799
@razz11, bedankt! Duurde uiteindelijk 1,5 week voor ik de uitslag had.

Ik moet zelf nog bericht krijgen over waar je 'stage' loopt. Maar kan wel volgende week afspraak maken voor het ophalen van het uniform.
Succes met je gesprek volgende week! Wanneer heb je deze? Zolang je alles eerlijk vermeld, hoef je absoluut geen zorgen te maken denk ik👍 Ik heb mijn gesprek als open en fijn ervaren tenminste. Laat het ons weten!

Nou BGO gesprek gehad en ervaarde het inderdaad als een fijn gesprek. Een dag later al meteen de mail in mijn inbox met onderwerp, aanstelling  098uo 098uo Dus dat ging in ene sneller als gedacht.
Volgende week mag ik ook bellen voor een afspraak voor de kleding. Is dat jou inmiddels al gelukt?

Bris.

• Junior gebruiker
  • **
Reactie #575 Gepost op: 1 december 2016, 09:53:04
Citaat van: razz11 link=msg=1464026 date=1480577134
Nou BGO gesprek gehad en ervaarde het inderdaad als een fijn gesprek. Een dag later al meteen de mail in mijn inbox met onderwerp, aanstelling  098uo 098uo Dus dat ging in ene sneller als gedacht.
Volgende week mag ik ook bellen voor een afspraak voor de kleding. Is dat jou inmiddels al gelukt?

Vet, gefeliciteerd!! Stuk sneller met reageren dan bij mij.. 🤔
Ik heb zojuist gebeld, maar mijn gegevens zijn nog niet binnen. Of ik het volgende week weer wil proberen. Hopelijk heb jij meer geluk😉

Weet jij ook al iets over een stageplek en dergelijke? Lees dat een aantal dat al te horen hebben gekregen.

razz11

• Junior gebruiker
  • **
Reactie #576 Gepost op: 1 december 2016, 23:00:08
Ja dankjewel 😁 Zeker snel met reageren ik was ook verbaasd dat ik zo snel antwoord had. Ik heb vandaag een mail gehad met mijn studenten nummer maar verder nog geen informatie. Volgende week ga ik ook proberen een afspraak te maken ;) Jammer dat het bij jou ook nog niet gelukt Is, nog even geduld dus haha

Bris.

• Junior gebruiker
  • **
Reactie #577 Gepost op: 3 december 2016, 06:41:25
Ik probeer het maandag weer met bellen voor uniform 998765.
Heb wel de NH-werving gesproken en weet daardoor wel mijn stagplek. Je krijgt per post aanvullende informatie (met o.a. je stageplek) en digitaal drie weken voor je opleiding begint. Als ik het goed heb begrepen tenminste ;)

razz11

• Junior gebruiker
  • **
Reactie #578 Gepost op: 3 december 2016, 08:08:40
Ja ik ga het ook maandag proberen. Ik Had inderdaad begrepen dat je de exacte informatie pas 3 weken van te voren kreeg, maar dat duurt nog zo lang haha. Ik wil het liever nu al weten. Jij weet het dus al! En blij mee? Ik stuur je wel even een pm 😉

Patrick94

• Junior gebruiker
  • **
Reactie #579 Gepost op: 3 december 2016, 09:34:25
BGO onderzoek ook positief afgerond! Duurde wel lang nadat ik 29 september al door het eindgesprek was.