Sollicitanten Hoofdagent start Januari 2017

Auteur Topic: Sollicitanten Hoofdagent start Januari 2017  (gelezen 107578 keer)

0 gebruikers (en 3 gasten bekijken dit topic.

Bris.

• Junior gebruiker
  • **
Reactie #590 Gepost op: 6 december 2016, 11:49:29
Iemand al een afspraak kunnen maken voor het uniform? Ik ga nu mijn derde week in zonder het kunnen maken van een afspraak haha. Ben benieuwd of dit bij iedereen wat langer duurde dan de gebruikelijke 1 a 2 weken?
Ik ben van regio NH, mocht dat nog van toepassing zijn!

Ciro94

• Aspirant Hoofdagent Eenheid Rotterdam
  • Junior gebruiker
  • **
Reactie #591 Gepost op: 6 december 2016, 12:18:18
Ik kon 'm ook pas na de 3e week maken, dus 't kan inderdaad kloppen dat 't even duurt voordat t administratief allemaal verwerkt is!

@Tom

• Forum gebruiker
Reactie #592 Gepost op: 6 december 2016, 12:37:04
Citaat van: Bris. link=msg=1464986 date=1481021369
Iemand al een afspraak kunnen maken voor het uniform? Ik ga nu mijn derde week in zonder het kunnen maken van een afspraak haha. Ben benieuwd of dit bij iedereen wat langer duurde dan de gebruikelijke 1 a 2 weken?

Heb gister alles al opgehaald m.u.v. het colbertje. Ik hoop dat iedereen een hoop kastruimte over heeft.. heb zelf een mooi draaiend rek met zo'n 30 hangers. :)

Regio Midden-Nederland btw.

Tomk93

• Brigadier
  • Forum gebruiker
Reactie #593 Gepost op: 6 december 2016, 18:50:45
Citaat van: Bris. link=msg=1464986 date=1481021369

4 weken ^^ Mag donderdag mijn kleren op gaan halen maar heb er echt 4 weken op moeten wachten voordat ik een afspraak kon inplannen.

Arrow

• Aspirant Hoofdagent Eenheid Den-Haag
  • Forum gebruiker
Reactie #594 Gepost op: 8 december 2016, 12:31:36
Ook ik heb eindelijk mijn aanstelling te pakken!  098uo afgelopen maandag BGO en vandaag officieel de aanstelling in de mail. Balen dat sommigen lang moesten wachten om een afspraak te maken voor kleding, ben benieuwd hoe lang het bij zal gaan duren.

Dsabella

• Junior gebruiker
  • **
Reactie #595 Gepost op: 8 december 2016, 13:28:02
Afgelopen dinsdag mijn kleding mogen ophalen. Het voelde echt goed om dat uniform nou eindelijk eens aan te hebben  098uo.

Ik weet waar ik naar school ga, wat m'n basis eenheid wordt en heb dus nu ook al m'n kleding.
Ben benieuwd waar ik nu nog allemaal op moet wachten of wat er komen gaat voordat het allemaal eind januari gaat beginnen, kan iemand dat misschien vertellen?

Regio Midden Nederland.

Citaat van: Arrow link=msg=1465370 date=1481196696
Ook ik heb eindelijk mijn aanstelling te pakken!  098uo afgelopen maandag BGO en vandaag officieel de aanstelling in de mail. Balen dat sommigen lang moesten wachten om een afspraak te maken voor kleding, ben benieuwd hoe lang het bij zal gaan duren.

Gefeliciteerd!

@Tom

• Forum gebruiker
Reactie #596 Gepost op: 8 december 2016, 15:26:45
Gefeliciteerd Arrow!

Citaat van: Dsabella link=msg=1465387 date=1481200082
Afgelopen dinsdag mijn kleding mogen ophalen. Het voelde echt goed om dat uniform nou eindelijk eens aan te hebben  098uo.

Ik weet waar ik naar school ga, wat m'n basis eenheid wordt en heb dus nu ook al m'n kleding.
Ben benieuwd waar ik nu nog allemaal op moet wachten of wat er komen gaat voordat het allemaal eind januari gaat beginnen, kan iemand dat misschien vertellen?

Regio Midden Nederland.

We zitten in hetzelfde schuitje en zijn even ver. Ik ook voor regio Midden-Nederland. Heb laatst mijn personeelspas op mogen halen, dus dat zul jij waarschijnlijk binnenkort ook moeten doen.

Verder heb ik geen idee. We krijgen waarschijnlijk nog wat nadere info over de eerste dagen, nog wat pasjes en codes e.d. en dan zien we het wel! :)

Bris.

• Junior gebruiker
  • **
Reactie #597 Gepost op: 8 december 2016, 15:28:46
Citaat van: Arrow link=msg=1465370 date=1481196696

Gefeliciteerd Arrow!
Ik kan 2 januari kleding gaan ophalen. Heeft 2,5 week geduurd voordat ik een afspraak kon maken ;)

Arrow

• Aspirant Hoofdagent Eenheid Den-Haag
  • Forum gebruiker
Reactie #598 Gepost op: 8 december 2016, 15:44:39
dank jullie wel! Ik kan niet wachten ;D Een mooi kerstcadeau dacht ik zo.

Ciro94

• Aspirant Hoofdagent Eenheid Rotterdam
  • Junior gebruiker
  • **
Reactie #599 Gepost op: 8 december 2016, 15:46:01
Gefeliciteerd Arrow!