Sollicitanten Hoofdagent start Januari 2017

Auteur Topic: Sollicitanten Hoofdagent start Januari 2017  (gelezen 107590 keer)

0 gebruikers (en 5 gasten bekijken dit topic.

Bris.

• Junior gebruiker
  • **
Reactie #580 Gepost op: 3 december 2016, 11:09:22
Citaat van: Patrick94 link=msg=1464415 date=1480754065
BGO onderzoek ook positief afgerond! Duurde wel lang nadat ik 29 september al door het eindgesprek was.

Gefeliciteerd man! Geeft een goed gevoel he :)! Voor welke regio ben je aangenomen?

MW

• Junior gebruiker
  • **
Reactie #581 Gepost op: 3 december 2016, 16:24:31
Vraagje: Ik woon in noord-nederland maar wil het liefst in midden-nederland werken aangezien dit meer "bruisende" steden bevat. Maar aangezien er tegenwoordig strenger naar woonplaats gekeken wordt is dat misschien niet handig. Ik neem aan dat je niet op 2 vacatures kunt solliciteren?

@Tom

• Forum gebruiker
Reactie #582 Gepost op: 3 december 2016, 16:36:46
Citaat van: MW link=msg=1464486 date=1480778671
Vraagje: Ik woon in noord-nederland maar wil het liefst in midden-nederland werken aangezien dit meer "bruisende" steden bevat. Maar aangezien er tegenwoordig strenger naar woonplaats gekeken wordt is dat misschien niet handig. Ik neem aan dat je niet op 2 vacatures kunt solliciteren?

Waarom niet solliciteren voor midden-NL en hierbij vermelden dat je evt. bereid bent te verhuizen. Ik neem aan dat je dit bent, want reizen van ergens in het noorden naar bijv. Amersfoort is niet heel erg handig lijkt me.

MW

• Junior gebruiker
  • **
Reactie #583 Gepost op: 3 december 2016, 16:45:14
Citaat van: @Tom link=msg=1464488 date=1480779406
Waarom niet solliciteren voor midden-NL en hierbij vermelden dat je evt. bereid bent te verhuizen. Ik neem aan dat je dit bent, want reizen van ergens in het noorden naar bijv. Amersfoort is niet heel erg handig lijkt me.

Bedankt voor de reactie, Tom. Ik ben zeker bereid om te verhuizen, maar moet dat in de 80 woorden motiviatie verteld worden? 80 woorden is al niet lang om een motivatie te uiten. Of kan dat elders vermeld worden?

Napoleon

• Junior gebruiker
  • **
Reactie #584 Gepost op: 3 december 2016, 17:11:05
Citaat van: MW link=msg=1464490 date=1480779914
Bedankt voor de reactie, Tom. Ik ben zeker bereid om te verhuizen, maar moet dat in de 80 woorden motiviatie verteld worden? 80 woorden is al niet lang om een motivatie te uiten. Of kan dat elders vermeld worden?

Aan het einde van je sollicitatiebrief, bij het vermelden van je (relevante) werkervaring(en), kun je nog zo'n 80 woorden kwijt.

MW

• Junior gebruiker
  • **
Reactie #585 Gepost op: 3 december 2016, 17:30:43
Citaat van: Napoleon link=msg=1464495 date=1480781465
Aan het einde van je sollicitatiebrief, bij het vermelden van je (relevante) werkervaring(en), kun je nog zo'n 80 woorden kwijt.

Oke prima, bedankt voor de reactie :). Nog even een ander vraagje: is 18 jaar jong om te solliciteren? of zijn er meer rond die leeftijd doorgekomen als sollicitant hoofdagent?

Rosco P.Coltrane

• Hoofdagent Oost-Nederland
  • Forum gebruiker
Reactie #586 Gepost op: 3 december 2016, 17:39:57
Oke prima, bedankt voor de reactie :). Nog even een ander vraagje: is 18 jaar jong om te solliciteren? of zijn er meer rond die leeftijd doorgekomen als sollicitant hoofdagent?
Vanaf die leeftijd mag je solliciteren. Of er meer door zijn gekomen op die leeftijd. Ja. Maar het hangt helemaal af van jou kunnen.

Verstuurd vanaf mijn SM-G920F met Tapatalk

Hoofdagent Oost-Nederland

@Tom

• Forum gebruiker
Reactie #587 Gepost op: 4 december 2016, 12:47:35
Citaat van: MW link=msg=1464500 date=1480782643

Je moet je voorstellen dat de politie de luxe heeft uit ontzettend veel sollicitanten te mogen kiezen. Als 18-jarige maak je zeker een kans, maar over het algemeen nemen sollicitanten die net wat ouder zijn iets meer relevante ervaring mee en zijn ze net wat verder qua persoonlijkheid.

Wat Rosco hieronder zegt klopt helemaal: iedereen is anders en er zijn ZEKER 18-jarigen geschikt!
Ik zou me dus niet van tevoren al druk maken, maar er helemaal voor gaan en je zo goed mogelijk voorbereiden op wat komen gaat.

Good luck :)

Patrick94

• Junior gebruiker
  • **
Reactie #588 Gepost op: 5 december 2016, 18:22:49
Citaat van: Bris. link=msg=1464426 date=1480759762
Gefeliciteerd man! Geeft een goed gevoel he :)! Voor welke regio ben je aangenomen?

Voor de regio Zeeland - West Brabant

Ben benieuwd naar het verdere verloop!

MW

• Junior gebruiker
  • **
Reactie #589 Gepost op: 5 december 2016, 21:56:49
Citaat van: @Tom link=msg=1464637 date=1480852055
Je moet je voorstellen dat de politie de luxe heeft uit ontzettend veel sollicitanten te mogen kiezen. Als 18-jarige maak je zeker een kans, maar over het algemeen nemen sollicitanten die net wat ouder zijn iets meer relevante ervaring mee en zijn ze net wat verder qua persoonlijkheid.

Wat Rosco hieronder zegt klopt helemaal: iedereen is anders en er zijn ZEKER 18-jarigen geschikt!
Ik zou me dus niet van tevoren al druk maken, maar er helemaal voor gaan en je zo goed mogelijk voorbereiden op wat komen gaat.

Good luck :)

Dankje! Ik maak mij ook niet druk, alleen ik kan mij wel voorstellen dat het een minpunt is omdat het wel jong is voor zo'n functie. Aan de andere kant duurt de opleiding 3 jaar en ben ik dan 21, daar zullen ze ook rekening mee houden neem ik aan.

Ik ga er vanuit dat ze kijken naar je functioneren en je meegebrachte kennis. Ik heb het geluk dat ik al 3 jaar in de horeca werk waarin ik veel aspecten leer (samenwerken, communiceren en stressbestendigheid). We gaan het zien! ik ga mijn best doen ;)