Vraag over vacatures Agent (n3) en/of surveillant (n2)

Auteur Topic: Vraag over vacatures Agent (n3) en/of surveillant (n2)  (gelezen 5192 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

Z

• HAP
  • Forum gebruiker
Reactie #10 Gepost op: 31 mei 2016, 23:32:50
Citaat van: PWB link=msg=1426959 date=1464714653
Dat is mij bekend. Ik dacht dat wat Z schrijft niet meer van toepassing is.

Ik weet het ook niet 100% hoor, ik ga er maar vanuit wat mij verteld werd haha.

Jeroen1982

• Medewerker GGP
  • Forum gebruiker
Reactie #11 Gepost op: 2 juni 2016, 05:41:09
Ik ben zelf surveillant (PO2002) geweest.

Ik weet dat er bij PO2.0 ook nog niv. 3 functie (agent) bestaat, die is enkel een half jaartje korter dan niv. 4 (hoofdagent).

Veelal worden enkel niv.4 vacatures opengesteld omdat men landelijk meer gelijkheid wil hebben qua opleidingsniveau (in hoeverre daarvan met de nieuwe opleiding überhaupt sprake van is... 98uiye)

In verreweg de meeste landelijke eenheden worden nauwelijks niv. 2 functies open gesteld. Dit komt omdat de Assistent medewerker GGP (voorm. surveillant) enkel voor de arrestantenwacht wordt ingezet. Daar waar voorheen ook veel surveillanten bij de VHT's waren, worden dat er ook steeds minder omdat de taakstelling meer op de opsporing gaat en men daar minimaal niv. 3 wil hebben.
Die surveillanten en BOA's zullen dus uit- of doorstromen.

In oktober '16 start 1 klas Niv. 2 voor NN en die komen dan allemaal bij de Arrestantenwacht terrecht. Als Niv. 2 in NN kom je enkel op straat als je ook arreestantenvervoer doet en executietaken (boetes innen en arrestatiebevelen). Echter zijn die executietaken naar de GGP overgedragen en zal de cluster Arrestantenwacht deze niet of nauwelijks meer uit gaan voeren dan wel geheel gaan afstoten/stoppen.

Jeroen1982

• Medewerker GGP
  • Forum gebruiker
Reactie #12 Gepost op: 2 juni 2016, 05:42:25
Citaat van: DiNozzo link=msg=1426963 date=1464715255
Daar heb ik echt geen flauw benul van. Ik weet dat het niet meer geworven wordt en dat er een tijd is geweest dat N3 en N4 bij elkaar in de klas kwamen, en dat er na twee jaar bekeken werd wie voor niveau 3 afstudeert en wie voor niveau 4. Of die optie er nog is weet ik niet.

de niv. 3 opleiding bestaat nog gewoon en idd. men zit bij elkaar in de klas alleen de beoogd agent is eerder "klaar" dan de beoogd hoofdagent.

BOA-VP

• BOA Handhaving & Aspirant VP
  • Junior gebruiker
  • **
Reactie #13 Gepost op: 3 juni 2016, 12:55:20
Hoi Tuhe1710,

Wat weerhoudt je er van om met te solliciteren voor N4 (hoofdagent)?

Groetjes

Ciara1976

• Junior gebruiker
  • **
Reactie #14 Gepost op: 6 juli 2016, 15:32:35
Citaat van: Tuhe1710 link=msg=1426752 date=1464645309
Hallo allen, O0
J
Ik heb een vraag en die luidt als volgt.

Ik solliciteer  op niveau twee , het gaat niet verdwijnen , dat is parketpolitie geworden met arrestant beveiliger .. Ik snap echt niet dat mensen vertellen dat niveau twee verdwijnt het is gewoon anders geworden . Gewoon wachten op de volgende ronde..