Sollicitanten Politiekundige start februari 2017

Auteur Topic: Sollicitanten Politiekundige start februari 2017  (gelezen 97872 keer)

0 gebruikers (en 2 gasten bekijken dit topic.

Proost

• Politiekundige
  • Forum gebruiker
Reactie #250 Gepost op: 22 september 2016, 13:37:35
Zojuist even gekeken n.a.v. de reacties hier... En ja hoor ik heb m ook binnen. En dik gehaald ook nog eens  098uo 098uo 098uo
Heel erg blij mee. Nu afwachten tot de selectie op basis van de rapporten gaat beginnen. Volgens mij eerst de bewust blauw dag nog. Vraag me af of je daar ook nog enigszins getest wordt..

PokuPro

• Junior gebruiker
  • **
  • Sollicitante PoKu verkorte route EH RDAM
Reactie #251 Gepost op: 22 september 2016, 14:13:05
Citaat van: Proost link=msg=1448416 date=1474544255
Zojuist even gekeken n.a.v. de reacties hier... En ja hoor ik heb m ook binnen. En dik gehaald ook nog eens  098uo 098uo 098uo
Heel erg blij mee. Nu afwachten tot de selectie op basis van de rapporten gaat beginnen. Volgens mij eerst de bewust blauw dag nog. Vraag me af of je daar ook nog enigszins getest wordt..

TOP!!! gefeliciteerd!!!
Sollicitatie Politiekundige Eenheid Rotterdam [img]http://forum.infopolitie.nl/images/

PokuPro

• Junior gebruiker
  • **
  • Sollicitante PoKu verkorte route EH RDAM
Reactie #252 Gepost op: 22 september 2016, 14:17:50

Ik denk persoonlijk niet dat heel veel mensen hierop uitvallen. Maar je kan natuurlijk zelf wel beslissen om het toch niet te doen als je deze dag hebt gehad. Politiewerk heeft ook zoveel heftige kanten, volgens mij wordt dit nog wel eens onderschat.
Sollicitatie Politiekundige Eenheid Rotterdam [img]http://forum.infopolitie.nl/images/

Carlos

• Aspirant Hoofdagent Regio Limburg
  • Forum gebruiker
Reactie #253 Gepost op: 22 september 2016, 15:00:10

Bij Bewust Blauw kun je niet afvallen. Je kan hier namelijk niks goed of fout doen. Het is gewoon een dag waarop je veel informatie krijgt en verschillende aspecten ziet van het Politiewerk. Bij mij werd er vooral gefocust op het negatieve aan het politie werk en alle verschrikkelijke dingen die je zou kunnen meemaken. Ik heb het meer ervaren als een soort van psychologisch spelletje om te kijken wie er nog wel door wilt gaan nadat ze ook alle negatieve kanten zien. Succes O0
Aspirant Hoofdagent Limburg  

Swaghetti

• Forum gebruiker
Reactie #254 Gepost op: 22 september 2016, 15:12:46
Vandaag deel B gehad. Rollenspel ging in mijn optiek goed.
Het gesprek met de psycholoog vond ik eigenlijk moeilijker :P
Nu begint de 'waiting game' :D
Zag ze op de academie voertuigcontroles uitvoeren met acteurs. Gaaf om te zien 8)

Kenar95

• Sollicitant Politiekundige Oost-Nederland verkort
  • Forum gebruiker
Reactie #255 Gepost op: 22 september 2016, 15:15:08
Citaat van: PokuPro link=msg=1448366 date=1474530499
Ahhhh ik zie hier je reactie! Gefeliciteerd top joh!  098uo  Bij welke eenheid heb je gesolliciteerd? En nu wederom wachten, je geduld wordt wel echt op de proef gesteld. Ik ben benieuwd wanneer ik mijn rapport ontvang.

Oost-Nederland! En ja weer wachten! Hoor het graag wanneer jij je rapport hebt!
Sollicitant Politiekundige

Kenar95

• Forum gebruiker
Reactie #256 Gepost op: 22 september 2016, 15:17:15

Gefeliciteerd! Lekker hoor! En nog 'dik' ook..  ::) O0
Heb wel het idee op basis van dit forum dat iedereen zijn deel B wel afgelopen of deze week gehad heeft.
Geeft misschien wat hoop dat we niet die volledige 8 weken hoeven wachten,...

Kenar95

• Forum gebruiker
Reactie #257 Gepost op: 22 september 2016, 15:19:50
Citaat van: Swaghetti link=msg=1448430 date=1474549966
Vandaag deel B gehad. Rollenspel ging in mijn optiek goed.
Het gesprek met de psycholoog vond ik eigenlijk moeilijker :P
Nu begint de 'waiting game' :D
Zag ze op de academie voertuigcontroles uitvoeren met acteurs. Gaaf om te zien 8)

Gaaff! Lekker dat je het gehad hebt! Laat het wachten maar beginnen, de ervaring hier leert gelukkig dat het over het algemeen lekker snel gaat..

Kenar95

• Forum gebruiker
Reactie #258 Gepost op: 22 september 2016, 16:19:48
En.. En .. En.. Hoe is het iedereen vergaan die vandaag zijn deel B had?  :)

Charlie

• Forum gebruiker
Reactie #259 Gepost op: 22 september 2016, 17:21:09
Vandaag deel B gedaan. Het rollenspel was uitdagend en heel leuk om te doen. Ik ga niet zeggen dat ik het helemaal goed gedaan heb, maar ik ben behulpzaam geweest en heb duidelijke grenzen en oplossingen geboden, en ben vooral mezelluf gebleven, wat me het belangrijkst leek.

Gesprek met de psycholoog was behoorlijk intens. Met name om het spervuur van waaromvragen. Volgens mij heb ik het ook goed doorlopen, maar ben behoorlijk op nu.

Ik geloof dat ik op haar briefje zag dat ik 18/20 voor cognitief had, dus dat stemde me ook hoopvol.

Succes allen, het is jullie gegund, al was het maar om dat lange wachten haha.
Aspirant