Eens. Ik kon me ook niet helemaal vinden in sommige scores (sorry Kenar). Maar een 4 voor stressbestendigheid als je voor defensie werkt, Krav Maga docent bent en zelfs een speciale opleiding hebt gevolgd om mensen te leren omgaan met stress...tja, dan heb ik het blijkbaar niet goed verkocht.
Haha waarom sorry voor mij?
Misschien doelde je op iets wat ik hier wel eens ergens geroepen heb geloof ik; dat het rapport goed overeenkomt met hoe je je gepresenteerd hebt.
En daar zit het grote verschil. In de competentiescore komt goed terug hoe je overgekomen bent met het rollenspel en het psychologisch gesprek vindt ik, maar dat hoeft niet overeen te komen met hoe je in het dagelijkse leven bent. Iets met stress, momentopname en het korte meetmoment.
Ik vind van mijn rapport ook dat de competenties geen juist beeld geven van hoe ik in het dagelijkse leven ben, maar ik kan er wel inkomen hoe zij tot de beoordeling zijn gekomen op basis van wat ik heb laten zien.
Maar misschien had je wat Krav Maga technieken moeten laten zien tijdens het rollenspel Charlie