T.a.v. van mijn vorige post (afwijzing), gesprek gehad met de selectiepsycholoog.
Ze vonden mij kennelijk te diplomatiek, oplossingen zoeken in consensus i.p.v. soms 'hard' te zijn (valt blijkbaar onder stressbestendigheid).
Ook vond men dat ik onvoldoende tegen stresssituaties kan, lijkt me vreemd voor iemand die zijn eigen neus rechtzette nadat deze gebroken werd.
Ironisch genoeg had een kennis van mij een beroerd rollenspel (naar eigen zeggen).
De gegeven casus kreeg ze niet opgelost (in die zin dat de tegenpartij deed wat zij wilde).
In mijn rollenspel had ik met mijn 'diplomatie' het wel voor elkaar gekregen de tegenpartij te laten doen wat ik wilde.
Hoe dan ook, heel lang wachten voordat ik het opnieuw mag proberen
Voor allen die door zijn, succes met de eindgesprekken!
Hé wat klote dat je je niet kunt vinden in de feedback die je krijgt. Kan er geen oordeel aan hangen want ken je niet, maar je weet nu iig wel wat ze een volgende keer van je willen zien. Dan kun jij daar diplomatiek mee omgaan door op de juiste manier het rollenspel en gesprek te benaderen.
Neemt niet weg dat je nu inderdaad lang moet wachten.. Maargoed er wordt ook nog 35+ aangenomen dus je hebt nog even!
Heb je een persoonlijk gesprek gehad met de psycholoog? Dacht dat je alleen kon bellen met de psycholoog voor de uitgebreidere feedback.
Verstuurd vanaf mijn SM-G920F met Tapatalk