Sollicitanten Politiekundige start februari 2017

Auteur Topic: Sollicitanten Politiekundige start februari 2017  (gelezen 96455 keer)

0 gebruikers (en 2 gasten bekijken dit topic.

@Tom

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 66
Reactie #530 Gepost op: 18 november 2016, 12:48:52
Citaat van: Proost link=msg=1461964 date=1479467069
wat heb je gescoord als ik vragen mag? Wist niet dat er aan het vier jarige traject lagere eisen gesteld werden dan aan het verkorte. Zou eigenlijk hetzelfde moeten zijn.

Vwb de duur van het antecedenten onderzoek biedt de zoekfunctie goede resultaten.

Denk dat je dit verkeerd begrepen hebt. Ik neem aan dat ze de "best" scorende sollicitanten door laten gaan.
Waarschijnlijk hadden ze genoeg sollicitanten voor het verkorte traject, en hebben ze svdb met zijn (voldoende) scores aangeboden door te gaan in de race voor het 4-jarige traject.


svdb

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 7
Reactie #531 Gepost op: 18 november 2016, 13:34:08
Citaat van: @Tom link=msg=1462010 date=1479469732
Denk dat je dit verkeerd begrepen hebt. Ik neem aan dat ze de "best" scorende sollicitanten door laten gaan.
Waarschijnlijk hadden ze genoeg sollicitanten voor het verkorte traject, en hebben ze svdb met zijn (voldoende) scores aangeboden door te gaan in de race voor het 4-jarige traject.

Dit is inderdaad hoe de vork in steel zit. In eerste instantie keek ik op om weer 4 jaar te studeren aangezien ik de afgelopen 4 jaar een andere HBO gevolgd heb. Echter heb ik ingezien dat de 4 jarige opleiding ook veel extra ervaring (en rust) biedt waardoor ik toch de keuze heb gemaakt om er volgas voor te gaan.

Zijn er nog andere mensen op dit forum die ook nog in de race zitten voor divisie Noord Holland??


Proost

  • Politiekundige
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 311
Reactie #532 Gepost op: 18 november 2016, 13:53:26
Citaat van: svdb link=msg=1461974 date=1479467877
Wat ik gescoord heb is het volgende:

Sporttest: 2 min 45 sec
Cogniviteiten: 10
Psychologisch totaal: 49 punten
Toch op zich niet verkeerd. Weet je ook wat je somscore was? (Van de beschreven 8 competenties ipv de totale 11)


PokuBritt

  • Sollicitant Politiekundige
  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 6
Reactie #533 Gepost op: 19 november 2016, 10:51:01
Ook ik heb afgelopen week het verlossende woord gekregen dat ik compleet door de selectie heen ben.  :D

Hierna heb ik een mail gekregen voor een afspraak te maken om mijn uniform op te halen, maar ik krijg die klantenservice niet te pakken. Ook hoor ik in het keuze menu dat je een debiteurennummer moet hebben en een volledige kledinglijst.
Heeft iemand hier al een afspraak gemaakt?

Succes voor iedereen die nog even moeten volhouden!


@Tom

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 66
Reactie #534 Gepost op: 19 november 2016, 12:30:09
Citaat van: PokuBritt link=msg=1462168 date=1479549061
Ook ik heb afgelopen week het verlossende woord gekregen dat ik compleet door de selectie heen ben.  :D

Hierna heb ik een mail gekregen voor een afspraak te maken om mijn uniform op te halen, maar ik krijg die klantenservice niet te pakken. Ook hoor ik in het keuze menu dat je een debiteurennummer moet hebben en een volledige kledinglijst.
Heeft iemand hier al een afspraak gemaakt?

Succes voor iedereen die nog even moeten volhouden!

Met die afspraak maken moet je een beetje geluk hebben. Blijf proberen!

Debiteurennummer krijg je en de kledinglijst hebben zij (aspirantenpakket). Dit heb je nog niet aangezien je nu pas in het systeem komt ;)


MBZN

  • Eindbaas
  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 13
Reactie #535 Gepost op: 22 november 2016, 13:55:43
Ook ik heb vandaag het verlossende mailtje ontvangen met het onderwerp aanstelling   098uo O0098uo


Justice

  • Sollicitant Politiekundige Eenheid Noord-Holland
  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 37
Reactie #536 Gepost op: 22 november 2016, 17:02:13
Gefeliciteerd MBZN!!

Ik heb ook te horen gekregen dat ik het veiligheidsonderzoek positief heb afgerond. Ben dus ook de hele sollicitatie door!!! ;D

Ook ben ik vandaag gebeld door werving&selectie dat er een inschattingsfout is gemaakt en er geen plaats meer is bij de eenheid Amsterdam, waar ik heb gesolliciteerd. Ik kan nu kiezen voor een plekje bij de eenheid Noord-Holland OF Den-Haag. Hebben mensen tips voor mij? Ik woon in Amsterdam, dus Noord-Holland is waarschijnlijk dichterbij (behalve als ik in Den Helder wordt geplaatst). Wat denken jullie dat het verschil zal zijn tussen deze eenheden?


Justice

  • Sollicitant Politiekundige Eenheid Noord-Holland
  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 37
Reactie #537 Gepost op: 22 november 2016, 17:29:27
*...(behalve als ik in Den Helder WORD geplaatst)...


MrOfficer

  • Hoofdagent eenheid Amsterdam
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 92
Reactie #538 Gepost op: 22 november 2016, 17:30:33
Citaat van: Justice link=msg=1462514 date=1479830533
Gefeliciteerd MBZN!!

Ik heb ook te horen gekregen dat ik het veiligheidsonderzoek positief heb afgerond. Ben dus ook de hele sollicitatie door!!! ;D

Ook ben ik vandaag gebeld door werving&selectie dat er een inschattingsfout is gemaakt en er geen plaats meer is bij de eenheid Amsterdam, waar ik heb gesolliciteerd. Ik kan nu kiezen voor een plekje bij de eenheid Noord-Holland OF Den-Haag. Hebben mensen tips voor mij? Ik woon in Amsterdam, dus Noord-Holland is waarschijnlijk dichterbij (behalve als ik in Den Helder wordt geplaatst). Wat denken jullie dat het verschil zal zijn tussen deze eenheden?

Jeetje, meen je niet? Damn.. Ik zou als ik jou was kiezen voor Noord-Holland. Ik heb zelf ook gesolliciteerd voor Den Haag terwijl ik in Amsterdam woon, maar ben en was al van plan om in de buurt van Den Haag te wonen. Voor jou zou ik het gokje nemen dat je niet wordt geplaatst in Den Helder. Zo wel, dan is dat ook niet het einde van de wereld lijkt me. Moeilijke keuze, zou vooral op je eigen gevoel afgaan.


DiNozzo

  • Landelijke Eenheid Dienst Infrastructuur
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 8,084
Reactie #539 Gepost op: 22 november 2016, 21:18:15
Hoe zeer ben je aan Amsterdam gehecht? Als je houdt van de stadse drukte en problematiek ga je het in Den Haag veel meer naar je zin krijgen als in Noord-Holland. Daar zijn de plaatsen toch kleiner en is de problematiek anders. Maar als je elke ochtend in de spits vanaf Amsterdam naar Den Haag wilt gaat dit je op enig moment opbreken... tenzij je wil verhuizen.
"The question that sometimes drives me hazy: Am I, or the others crazy?" — Albert Einstein